هفته اول مسابقات مرحله پلی اف لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور روز چهارشنبه دوم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با توجه به قوانین سازمان لیگ فدارسیون والیبال مسابقات پلی اف امسال با حضور چهار تیم برگزار می‌شود.

بر همین اساس تیم های پیکان، متین ورامین، سایپا و کاله آمل که به ترتیب جایگاهای اول تا چهارم جدول رده بندی مرحله گروهی مسابقات را کسب کردند در پلی اف به مصاف یکدیگر می‌روند. طبق برنامه‌ریزی انجام شده تیم پیکان که توانست جایگاه صدر جدول رده‌بندی مرحله گروهی مسابقات را به دست آورد، در نخستین دیدار پلی اف میزبان تیم کاله آمل است. این دیدار که قرار است ساعت 15 روز چهارشنبه دوم اسفند ماه در خانه والیبال برگزار شود از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

حساسیت این دیدار تا حدی است که خودرو سازان در اقدامی حرفه‌ای بازیکنان و اعضای کادر فنی خود را ممنوع المصاحبه کرده‌اند و از امروز برای حضور موفق در بازی مقابل کاله اردونشین شده‌اند.

از طرفی آملی‌ها که دور برگشت شرایط نسبتا بهتری داشتند از انگیزه کافی برای غلبه بر تیم پیکان و کسب نخستین پیروزی برخوردارند. شاگردان بهروز عطایی درصدد برد بازی اول و فینالیت شدنشان در دیدار دوم هستند.

**نارنجی پوشان به دنبال برد

در دومین دیدار هفته اول پلی اف مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور ساعت 15:30 روز چهارشنبه دوم اسفند ماه در سالن شهید گل عباسی ورامین تیم سایپا به مصاف متین ورامین می‌رود. کمتر کسی فکر می‌کرد که ورامینی‌ها در نخستین تجربه حضورشان در لیگ برتر والیبال بتوانند تا این مرحله پیش روند و هم اکنون یکی از مدعیان قهرانی لیگ محسوب شوند. از طرفی نارنجی پوشان سایپا هم به دنبال برد در خانه حریف هستند./آق
برچسب ها: پلی اف ، لیگ برتر ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار