رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان از اعزام 40 مربي و كشتي گير این شهرستان جهت تماشاي رقابت هاي جام جهاني كشتي تهران با هدف ارتقاء سطح فني و آشنايي با قوانين جديد داوري كشتي خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حميدرضا برومندبا اعلام این مطلب گفت: 40 كشتي گير و مربي قوچاني جهت تماشاي رقابت هاي جام جهاني كشتي فرنگي كه از امروز اول اسفند در سالن 12 هزار نفري آزادي آغاز مي شود به تهران اعزام شدند.

وي با بيان اينكه اين اعزام با هدف ديدن رقابت هاي كشتي گيران بين المللي و ارتقاء سطح فني مربيان و كشتي گيران قوچاني انجام شده است افزود: ورزشكاران كشتي گير قوچاني با حضور در اين رقابت ها با آخرين قوانين داوري نيز آشنا خواهند شد و قطعا با انتقال اين قوانين به ديگر فعالان اين رشته در سطح شهرستان رشد علمي و فنی كشتي را در پي خواهد داشت.

رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان همچنين از اعزام تيم واليبال بانوان اين شهرستان به رقابت هاي قهرماني خراسان رضوي در روز پنجشنبه 3 اسفندماه در شهرستان كاشمر خبر داد و گفت: در ادامه ليگ برتر واليبال آقايان استان نيز در اين روز شهرآورد واليبال قوچان بين دو تيم واليبال دانشگاه آزاد و هيات واليبال قوچان در سالن ورزشي تختي شهرستان برگزار خواهد شد./ب

 

برچسب ها: اعزام ، مربی ، کشتی ، گیر ، برای ، تماشا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.