نماینده مجلس شوراي اسلامي خطاب به علي لاريجاني گفت: من شما را در مجلس فصل‌الخطاب می‌دانم و با توجه به اينکه گاهی اوقات مشاهده مي‌شود که بخش‌هایی از اظهارات نمایندگان در مکتوب و صوت مذاکرات حذف شده است، لذا خواهشمندم برای بررسی این موضوع جلسه‌ای تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، مهدی کوچک‌زاده نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس، در نشست علنی امروز(سه‌شنبه اول اسفند) در  تذکر آیین نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس گفت: من برای اینکه اثبات کنم نمایندگان تهران برتر از نمایندگان دیگر نیستند و شما را فصل‌الخطاب مجلس می‌دانم تذکرم را در رابطه با دستور کار نیز در آخر نشست علنی می‌دهم.

وي اظهار داشت: طبق ماده ۱۱۶ آیین‌نامه داخلی مجلس، مذاکرات کامل هر جلسه علنی بايد همراه با مصوبات ثبت و ضبط و بعد از ۴۸ ساعت بین نمایندگان توزیع شود و به امضاي رئیس یا نایب رئیس مجلس برسد.

کوچک‌زاده ادامه داد: متاسفانه در رابطه با اين مسئله تعللي صورت گرفته است و مذاکرات شصت و چهارمين جلسه علني مجلس (جلسه استيضاح وزير کار) بعد از  روز ۱۶ به دست نمایندگان رسیده است.

وي افزود: در متن این مذاکرات موارد متعددی نوشته شده که اگر صوت آن را گوش کنیم متوجه می‌شویم که مواردی در آن است از تریبون مجلس گفته نشده و بخش‌هایی از اظهارات نمایندگان در مکتوب و صوت مذاکرات حذف شده است، لذا خواهشمنديم برای بررسی این موضوع جلسه‌ای تشکیل شود.

"علي لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده با بیان اینکه این موضوع باید بررسی شود، گفت: به طور حتم اظهارات نمایندگان نباید از صورت مذاکرات حذف شود، از این رو باید پیگیری کنیم مواردی که از قلم افتاده اصلاح شود.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: مجلس ، تذکر ، مذاکرات ، علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار