قدوسی، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون پینگ پنگ اعلام کرده که اگر نوروزی عذرخواهی نکند، محرومیتش یکساله می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، گویا فدراسیون تنیس روی میز نمی خواهد دست از سر افشین نوروزی بردارد و با وجود اینکه اندک محبوبیتی را هم که داشت در میان افکار عمومی از دست داده و خود را بر سر زبان ها انداخته باز هم به کار خود ادامه می دهد، همچنان با اعمال زور اصرار دارد که به همگان اثبات کند که چه رئیس خودرأیی دارد.

آقای زارع پور به عنوان رئیس فدراسیون به اندازه کافی در جریان افشین نوروزی آن روی خود را نشان داده است اما باز هم از کاری که شروع کرده دست نمی کشد.

افشین نوروزی به دلیل یک مصاحبه و بیان واقعیتهایی در تنیس روی میز و در شرایطی که بسیاری از بازیکنان حتی نوشاد عالمیان هم همین حرفها را پیش از این به گونه های مختلف در مصاحبه های خود در رسانه های متعدد مطرح کرده اند به قصاصی متهم می شود که بی سابقه است. با این حال قدوسی به راحتی می گوید کاری که نوروزی انجام داده در 10 سال اخیر بی سابقه بوده است؟ آیا قدوسی برای بیان این صحبتها انتقادی که تعداد آنها کم هم نیست را نادیده گرفت؟ از این گفته فقط می توان این نتیجه را بدست آورد که فدراسیون تا نوروزی را به صورت کامل خانه نشین نکند و ایران را از وجود یک قهرمان محروم سازد از پای نمی نشیند؟

آیا از دید افکار عمومی و قانونی صحیح است که بند 4 حکم جلسه استیناف نوروزی آورده شود که وی باید دوباره عذرخواهی کند؟ در کجای قانون مجازات ها برای تخلفی، حکم عذرخواهی بریده اند که حالا به جسارت تمام و بدون هیچ ترسی اعلام می کنند، اگر بند 4 یعنی عذرخواهی را رعایت نکند محرومیتش از 3 ماه به یک سال اضافه می شود؟

فدراسیون تنیس روی میز و این بحث های غیر قانونی و زورمنشانه تا کجا باید ادامه داشته باشد؟ پس کی می خواهد وارد عمل شود و جلوی اقدامات این گونه را بگیرد؟
سرنوشت یک قهرمان برای هیچ کس اهمیتی ندارد؟ آیا نباید کسی به فکر ایران و تنیس روی میز کشور باشد؟ آیا می توان باز هم مقابل این اقدامات سکوت کرد؟
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار