تیم بسکتبال مهرام با شکست دانشگاه آزاد اولین تیمی بود که به مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ راه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال مهرام با یک تغییر نسبت به بازی اول و قرار دادن فرید اصلانی در ترکیب اولیه مقابل دانشگاهی قرار گرفت که بدون تغییر به زمین آمده بود.

مهرام بازی خود را بر پایه بازیکنان خارجی شروع کرده و مارکو میلیچ، ده امتیاز اول تیم را به صورت پیاپی در زیر حلقه به دست آورد. دانشگاه آزاد در این دقایق تنها دو امتیاز داشت.

السون یار آمریکایی مهرام که به نظر می رسید از نحوه کار در تیم شاکی است در زمان استراحت به شدت به نیمکت تیم کوبید و بعد از این جریان هم تعویض شد. مشکل این بازیکن در نیمه دوم حادتر شده و به بحث با مربی تیم هم رسید.

امتیازات مهرام از اواسط کوارتر به بعد بین بازیکنان دیگر پخش شد و دانشگاه آزاد هم از طرف دیگر امتیازات خود را بالا آورده و حتی به سه امتیازی مهرام هم رسید اما در نهایت کوارتر اول 25 بر 18 به سود مهرام تمام شد.

*** ادامه داستانهای کامرانی

مهدی کامرانی که حرکات و شکلکهای بازی قبلش به خاطر دور بودن از دید خبرنگاران چندان در گزارشات انعکاس پیدا نکرد در این دیدار هم با نشستن روی نیمکت صحبتهایی را رو به مهران شاهین طبع مطرح کرد. کامرانی که سال قبل هم در جریان بازی فینال به شاهین طبع بی احترامی کرده بود رو به این مربی با صدای بلند می گفت" تحمل 20 امتیاز اختلاف را ندارد و جو درست می کند!"

کاپیتان مهرام در بازی رفت هم عامل بحثهای درون زمین بود. البته با تذکر سرپرست تیم کامرانی به صحبتهای خود ادامه نداد.

مهرامی ها با این اوصاف نیمه اول را هم با نتیجه 43 بر 30 بردند.

*** دیسکالیفه زودهنگام موسی نبی پور

دانشگاه آزاد در نیمه دوم شروع منسجمتری نسبت به نیمه اول داشت و برای سه دقیقه با دفاع خوب دو طرف هیچ امتیازی رد و بدل نشد اما بعد از سه دقیقه چهارمین خطای موسی ثبت شده و صمد نیکخواه با گل کردن یکی از پنالتی هایش اولین امتیاز نیمه را به دست آورد.

نبی پور بعد از این صحنه مدت زیادی در زمین دوام نیاورد و داوران که هر حرکت بازیکنان دانشگاه را با سوت دنبال می کردند و از هیچ خطایی مقابل این تیم نگذشتند، بعد از اعتراض نبی پور به یک خطا، این بازیکن را با خطای دیسکالیفه از زمین اخراج کردند.

*** قهر السون تا پایان بازی

اما اتفاق دیگر کوارتر، ناراحتی السون یار خارجی مهرام از مربی تیم بود که بعد از بحث این دو، با نیمکت نشینی بازیکن آمریکایی همراه شد. السون برای دقیقه ای هم به حالت قهر به رختکن رفت اما بعد از آن به نیمکت تیم برگشت و دیگر وارد زمین نشد.

کوارتر سوم بازی با نتیجه نزدیکتر 20 بر 18 به سود مهرام تمام شد.

دانشگاه در وقت آخر هم شروع خوبی داشت و به تدریج اختلاف را به ده امتیاز رساند هر چند وزنه ترکیب دو تیم با هم برابر نبوده و غیبت موسی نبی پور هم کار را برای شاگردن شاهین طبع سختتر کرده بود.

در پنج دقیقه آخر بازی فرید اصلانی و مهدی کامرانی در حالی که اختلاف دو تیم 15 امتیاز بود، با پنج خطا از زمین خارج شدند. مهرامی ها دقایق باقیمانده بازی را هم به خوبی کنترل کرده و در پایان 80 بر 70 دانشگاه را شکست داده و به دور نیمه نهایی رسیدند.

***مارکو بهترین بازیکن زمین

مارکو میلیچ با 22 امتیاز و 11 ریباند بهترین بازیکن این دیدار و محمد جمشیدی با 18 امتیاز، 5 پاس گل و چهار ریباند بهترین بازیکن دانشگاه بودند./مح

برچسب ها: بسکتبال ، پلی آف ، تیم ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار