مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر مردان کشور در روز سوم اسفند برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: در هفته هفدهم لیگ شرایط حساس تر و مهیج تر از هفته های گذشته خواهد بود و تیم های شرکت کننده تلاش خود را خواهند کرد که امتیاز از دست ندهند.

در ادامه گزارش آمده است: این هفته نماینده تهران یعنی نیروی زمینی از صنعت مس کرمان پذیرایی خواهد کرد. در دیداري حساس و سخت سبزوار که اکنون فاصله کمی با مشهد دارد مقابل این تیم قرار می گیرد، شکست در این مسابقه برای هر دو تیم مشکل ساز خواهد بود چرا که از قهرمانی فاصله خواهند گرفت در نتیجه آنها با احتیاط بیشتری پا به میدان خواهند گذاشت و تیمی برنده خواهند بود که بتواند از موقعیت ها به نحو احسن استفاده کند و دیدار بعدی میان فولاد مبارکه سپاهانی تیمی که دو باخت در کارنامه خود دارد و با این باختها شانس قهرمانی خود را کمرنگ تر کرد به مصاف ستاره فروغ کرمانی می رود تیمی که در قعر جدول قرار دارد و تلاش می کند به رده پائین تر سقوط نکند و بازی‌ آخر میان کاسپین قزوین تیمی که در رده هشتم جدول لیگ قرار دارد به مصاف شهرداری تبریز که در بالای جدول قرار دارد می رود و هپکو نیز این هفته استحرات می کند.

براساس این گزارش، مسابقات لیک برتر مردان نیز بعد از 18 هفته پر هیاهو 10 اسفند به کار خود پایان می دهد تا لیگ 25 بعد از 4 ماه پرونده اش بسته شود.

این گزارش می افزاید: براساس برنامه ریزی فدراسیون لیگ برتر در زمان مناسب به کار خود خاتمه می دهد و به سال آینده کشیده نمی شود و برنامه های آینده فدراسیون در سال 92 با فرصت بیشتری انجام خواهد شد.

در پایان گزارش خاطر نشان می شود: یکی از اتفاق بد لیگ امسال کنار گذاشتن شهرداری ارومیه از این رقابتها بود که به خاطر برخی مسائل و مشکلات حاصل شد و مسئولین فدراسیون امیدوارم نه نماینده آذربایجان غربی در سال آینده با تیمی قوی و قدرتمند به رقابتهای برتر یا دسته یک باشگاههای کشور باز گردد./مح

برچسب ها: لیک ، بهمن ، مردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار