نشست هماهنگی سرپرستان تیم ملی، پیش از ظهر امروز در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، این نشست با حضور مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون، عسگری رئیس دپارتمان داوری، ماجدی سرپرست کمیته جوانان، ابراهیمی مدیر تدارکات تیم ملی بزرگسالان،  رضایی فر مدیر امور اداری، خراطی رئیس دپارتمان تیم های ملی، محمدی رئیس دپارتمان فوتسال، شهریاری رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی و بهزاد آزاد از کمیته جوانان، شعبانیان از کمیته آموزش و سرپرستان تیم های ملی زیر16، زیر 17، زیر22 سال، فوتسال مردان و همچنین سرپرستان تیم های مختلف رده های سنی فوتبال بانوان، فوتسال  وفوتبال ساحلی بانوان برگزار شد.

در ابتدای این نشست مهدی محمد نبی با خوشامدگویی به حاضران جلسه گفت: خدمات به تیم های ملی در سالهای گذشته و به خصوص در دوران ریاست کفاشیان فوق العاده بوده است. اگر نگاهی به گذشته و سالهای نه چندان دور بیندازیم، اختصاص امکانات اردویی حداقل بوده است، تیم های ملی بانوان فعالیت بسیار محدودی داشتند و در حال حاضر در همه رده ها تیم ملی داریم، فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی بانوان تیم های ملی را تشکیل داده اند. همه تیم های ملی در 17 رده آقایان و بانوان در مهانسرا و هتل آکادمی در شرایط بسیار خوبی اردو دارند و تمرین می کنند.

سپس محمد نبی در ادامه گفت: این جلسه به منظور هماهنگی با سرپرستان در مورد امور لجستیکی اعم از شرایط اردویی، اسکان و شرایط گرفتن البسه و امکانات برگزار می شود و در پایان جلسه نظرات مدیران و سرپرستان را خواهیم شنید. باید طوری عمل کنیم که هم نوعی صرفه جویی بهینه را در پیش بگیریم تا انبارهای البسه در کمپ تیم های ملی، دچار کمبود نشویم و به هم تیم ها لباس لازم و کافی برسد. باید بر اساس نیاز و ضرورت عمل کرد و برنامه های تیم های ملی  را پیش برد.

وی در پایان سخنانش گفت: در دو ماه آینده 12 اعزام به خارج از کشور داریم که باید به خوبی برنامه ریزی و مدیریت شود.

در ادامه جلسه خراطی رئیس دپارتمان تیم ملی درباره سبد اختصاص البسه به تیم های ملی به نکاتی اشاره کرد و سبدهای اختصاص داده شده را در 4 سبد اردوهای انتخابی، اردوهای نهایی  با بازیکنان اصلی، اردوها برای بازیهای دوستانه بین المللی در تورنمنت های خارجی و داخلی و رقابتهای آسیایی و جهانی تشریح کرد.

همچنین میرشاد ماجدی سرپرست کمیته جوانان به همراه ابراهیمی و رضایی فر نظراتشان را درباره مسایل لجستیکی تیم های ملی مطرح کردند.

همچنین مقرر شد علاوه بر سرپرستان تیم های ملی، دپارتمان داوران و کمیته آموزش نیازهای سالیانه اش را برای تهیه البسه دوره های آموزشی و کلاسهای توجیهی اعلام کنند.

سرپرستان تیم های ملی هم موظف شدند در اردوهای تیم های ملی بر اساس نوع اردو و سبد تعیین شده البسه لازم را دریافت کنند.

در پایان جلسه اعضای حاضر در جلسه و سرپرستان تیم های ملی، نقطه نظراتشان را درباره مسایل تیم ملی مطرح کردند و مهدی محمدنبی به سوالات پاسخ داد و دستور پیگیری برخی مسایل و مشکلات سرپرستان تیم های ملی را صادر کرد./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار