وزير راه و شهرسازي گفت: با افتتاح پروژه غير هم سطح خاور شهر محور امام رضا مشکلات ترافيکي منطقه خاور شهر برطرف شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران علي نيکزاد در جمع خبرنگاران با بيان اينکه پروژه‌هاي با اعتباري بالغ بر 960 ميليارد تومان در بخش حمل و نقل در دست اجرا است، گفت: تا پايان امسال 250 ميليارد تومان از 960 ميليارد تومان اعتبار، پروژه به بهره برداري مي‌رسد.

وي با اشاره به اينکه 410 هزار واحد مسکن مهر در استان تهران با اعتباري بالغ بر 1600 ميليارد تومان در دست ساخت است افزود: از ايام دهه فجر تا پايان امسال 85 هزار واحد مسکني در استان تهران به بهره‌برداري مي‌رسد.

نيکزاد در ادامه تصريح کرد: 22 هزار و 663 واحد مسکن مهر با حضور رئيس جمهور استاندار تهران در ايام دهه فجر به بهره برداري رسيد.

وزير راه و شهرسازي در ادامه اظهار داشت: تا پايان سال 2 پروژه عظيم ديگر نيز در بخش عمراني به بهره برداري مي‌رسد.

نيکزاد با اشاره به اينکه بهره برداري از تقاطع غير هم سطح خاورشهر با محور امام رضا گره ترافيکي در اين منطقه برطرف کرده است، گفت: ساخت اين پروژه توسط اداره کل راه و شهرسازي استان تهران صورت گرفته و مشکلات ترافيک اين منطقه را براي ساکنان حل کرده است.

وزير راه وشهرسازي در ادامه تصريح کرد: پروژه تقاطع غير هم سطح خاور شهر با محور امام رضا در تملک شهرداران بوده و با اعتباري بالغ بر 180 ميليارد ريال امروز به بهره برداري رسيده است.

وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينکه جهت تسهيل رفت و آمدهاي مردم تعريض پل خاورشهر با همت مسئولان انجام مي‌شود گفت: راه‌هاي روستاهاي استان تهران نيز سقوط راهداران و اداره کل راه و شهرسازي استان تهران به بهره برداري مي‌رسد./عب
برچسب ها: مسکن ، راه ، شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار