نخست وزير انگليس از طرح هاي اين کشور براي کاهش محدوديت در صدور رواديد براي سرمايه گذاران و دانشجويان هندي براي سفر به انگليس خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني بي بي سي ؛ ديويد کامرون که به همراه هيئت بزرگ اقتصادي به بمبئي هند سفر کرده است ،اين مطلب را در ديدار با شماري از رهبران بخش صنعت و تجارت هند عنوان کرد. اين در حالي است که دولت انگليس برنامه  هايي براي کاهش مهاجرت به اين کشور تدوين کرده است. اين دومين سفر ديويد کامرون به هند به عنوان نخست وزير انگليس محسوب مي شود . 

کامرون بر تمايل زياد کشورش براي سرمايه گذاري در هند و روابط تجاري با اين کشور تاکيد کرد.
يوگيتا ليماي خبرنگار اين شبکه در بمبئي در گزارشي گفت کامرون امروز ديدار با شماري از رهبران اقتصادي و صنعتي هند را در بمبئي به پايان رساند . وي گفت امار منتشر شده نشان مي دهد نيمي از سرمايه گذاري هند در اروپا ، در انگليس صورت مي گيرد و درعين حال شرکت هاي هندي نيز يکي از بزرگترين کارفرمايان در انگليس به شمار مي روند. 

ديويد کامرون در بخشي از برنامه سفرش به بمبئي در مراسم يادبود ويژه پليس شرکت خواهد کرد در آن از افراد کشته شده در حمله نوامبر سال 2008 ميلادي تجليل خواهد شد.خبرنگار شبکه گفت کامرون امروز در اظهاراتش در بمبئي به طرح هاي بزرگ انگليس  براي شرکت در نوسازي زير ساخت هاي شهر بمبئي و ديگر طرح هاي عمراني  اين شهر اشاره کرد.کامرون که در سال 2010 ميلادي نيز از هند ديدن کرده بود ، قصد دارد در سفر جديدش به هند با نخست وزير و رئيس جمهور اين کشور نيز ديدار کند.




برچسب ها: کامرون ، انگلیس ، هند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار