نيک‌فر در گفتگو باشگاه خبرنگاران:

هاشمی‌رفسنجانی با حمایت از یک کاندیدای خاص در انتخابات آینده نقش‌آفرینی می‌کند

عضو شوراي جامعه اسلامي مهندسين گفت: "هاشمي‌رفسنجاني" نامزد رياست‌جمهوري نمي شود ولي از يک کاندیدای خاصي حمايت خواهد کرد.

احمد نيک فر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: با وجود اينکه "هاشمي‌رفسنجاني" به طور واضح از شرکت در انتخابات رياست‌جمهوري صرف نظر کرده است ولي باز هم گروهي خواهان شرکت وي در انتخابات هستند.

عضو جامعه اسلامي مهندسين در این باره افزود: این افراد منحرف همانند اصلاح‌طلبان درصدد ضربه زدن به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هستند؛‌ این درحالیست"هاشمي‌رفسنجاني" يکي از افراد فعال در خط امام و تاثير گذاران کشوراست.

وي در ادامه تاکيد کرد: اين افراد منحرف با آوردن هاشمي رفسنجاني در عرصه انتخابات در صدد هستند با دو قطبي کردن روند انتخابات، خود را پيروز ميدان وضربه سنگيني به نظام وارد کنند.

نيک فر در پاسخ به اين سوال که احتمال ورود "هاشمي رفسنجاني" به انتخابات رياست جمهوري چه ميزان است؟ گفت: احتمال ورود ايشان بسيار ضعيف است چراکه به طور واضح براي خودشان و جامعه بسيار مضر خواهد بود.

عضو شوراي مرکزی جامعه اسلامي مهندسين در پايان خاطر نشان کرد: با اين وجود "هاشمي رفسنجاني" به عنوان فعال سياسي در انتخابات شرکت خواهد کرد و با توجه به شواهد و صحبت‌هاي صورت گرفته وی به عنوان یک کاندیدای خاص نظير "حسن روحاني" و یا "علی‌اکبر ولايتي" پشتيبانی خواهند بود.

لازم به ذکر است که فعاليت مغرضانه گروهي از منحرفين و منافقين طرد شده از گوشه کنار به وضوح دیده می‌شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: هاشمی ، نیک فر ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار