سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در مرکز پژوهش‌ها با کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ، ظهر امروز (دوشنبه 30 بهمن) محمدحسن نامی سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در مرکز پژوهش‌ها با کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

بنا بر این گزارش در این نشست نامی وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور به مجلس شورای اسلامی، برنامه‌های خود در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی نمود و مقرر شد تا مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همکاری نزدیکی را در زمینه تدوین قوانین مربوطه انجام دهند.

همچنین نواقص و خلأهای موجود در ارتباط با استفاده از فناوری‌های نوین و موضوعاتی همچون شهر الکترونیک و دولت الکترونیک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست همچنین روند تدوین قانون جامع ارتباطات نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است که رئیس‌جمهور امروز در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی محمدحسن نامی را به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت اخذ رأی اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: نامی ، دولت ، الکترونیک ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار