معاون تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: هم اينك شش ميليون دانش آموز در پنج پايه ابتدايي دركشور آموزش هاي آكادميك ورزشي را فرا مي گيرند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، كيومرث هاشمي در جشنواره نوجوان سالم در بوشهر افزود: با توجه به اهميت بحث تربيت بدني، وزارت آموزش و پرورش اقدام به جذب 15هزار معلم تربيت بدني كرده كه سهم استان بوشهر از اين تعداد 200نفر است .
وي اضافه كرد: برنامه هاي دقيق وزارت آموزش و پرورش در بخش تربيت بدني و تخصصي كردن آن باعث شده امروز ورزش به عنوان يك مطالبه در بدنه آموزش و پرورش تبديل شود .
هاشمي ادامه داد: دانش آموزان فعاليت هاي بدني را دوست دارند و اين وظيفه ماست كه به اين مطالبه فرزندانمان براي داشتن نسلي سالم و با نشاط پاسخ دهيم .
وي يادآور شد: پرداختن به رشته هاي پايه در آموزش و پرورش باعث مي شود در آينده در بسياري از رشته هايي كه تا امروز درآنها مدال هايي در سطح جهان كسب نكرده ايم، مطرح شويم .
 
هاشمي اظهار كرد: تنها راه حفظ 12.5 ميليون دانش آموز از آسيب هاي اجتماعي، جذب آنها به فعاليت هاي سالم ورزشي است كه دراين ارتباط برنامه هاي آموزش و پرورش به گونه اي ساماندهي شده كه سلامت نسل جوان تضمين مي شود .
برچسب ها: آکادمی ، ورزشی ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار