ضرار أبوسيسي اسير فلسطيني در زندان «اسرائيل» که دو سال در سلول انفرادي به سر مي برد، علاوه بر مشکلات شديد جسمي، قدرت تکلم خود را از دست داده و سخن گفتن را فراموش کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الخليل ؛ ضرار أبوسيسي از اسراي غزه در زندان عسقلان «اسرائيل»  بعد از دو سال حبس در سلولهاي انفرادي و صحبت نکردن با کسي، در حال از دست دادن قدرت تکلم خود به صورت کامل است واساسا سخن گفتن خود را فراموش کرده است .

 وکيل ابو سيسي گفت: او از مشکلات جسمي گوناگون مانند فشار خون، مشکلات قلبي، كلسترول وکم خوني ومعده درد و درد در ناحيه پشت و کليه رنج مي برد و 9 گونه دارو استفاده مي کند. اين وکيل مي گويد: «موکل وي در زندان از بد بودن وکميت وکيفيت غذايي که در اختيار وي قرار مي دهند به شدت شکوه دارد و مديريت زندان دستور داده تا براي وي سبزيجات گنديده ببرند و هر شب وي را بازرسي کنند. 

دادگاه رژيم صهيونيستي در اول نوامبر سال گذشته (2012) مدت بازداشت و سلول انفرادي ابو سيسي را به مدت شش ماه ديگر تمديد کرد. ابوسيسي از ابتداي بازداشتش در سال 2011 در سلول انفرادي به سر مي برد.

تمديد حکم بازداشت انفرادي و اداري درحالي است که در ماه مي سال گذشته بر اساس توافقنامه امضا شده با ميانجيگري مصر که در آن اسراي فلسطيني به اعتصاب غذا پايان دادند، رژيم صهيونيستي موافقت کرد تا به بازداشتهاي طويل المدت انفرادي و اداري (بدون محاکمه) اسراي فلسطيني پايان دهد اما تاکنون اين قول عملي نشده است.



برچسب ها: لسیر ، تکلم ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار