عمليات پاکسازي محدوده فرودگاه هاي حلب ازتروريست ها توسط ارتش سوريه همچنان ادامه دارد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از روزنامه الوطن ؛ محدوده فرودگاه بين المللي و فرودگاه نظامي «نيرب» در شرق حلب که در روزهاي اخير شاهد نفوذ تروريست ها بوده و بزودي بطور کامل از وجود تروريست ها پاکسازي خواهد شد. يگان هايي از ارتش عمليات وسيعي را در محل استقرار تيپ هشتاد پدافند نيروي هوايي ارتش سوريه  آغاز و خسارتهاي سهمگيني را بر تروريست ها وارد کرده است. 

به نوشته الوطن، حدود سه هزار نفر از افراد مسلح به محدوده تيپ هشتاد براي تصرف فرودگاه هاي شرق شهر حلب حمله کرد بودند که تا کنون موفق نشده و شکست سختي را متحمل شدند .

در منطقه زينبيه (س) نيز درگيريهاي در «حاره غربه» و اردوگاه فلسطيني نشين اين منطقه همچنان ادامه دارد .همچنين ارتش عمليات تعقيب تروريستها را در مناطق مختلف حومه شهر دمشق از جمله دوما، مرج سلطان، شيفونيه واقع در غوطه شرقي و شهر مضايا واقع در 40 کيلومتري غرب دمشق انجام دادند و ضمن انهدام شماري از مخفي گاه هاي گروه هاي مسلح تروريستي ، مقادير زيادي اسلحه کشف و ضبط کردند. 

در شهر حماه ، ارتش در تعقيب افراد مسلح، هفت تبعه چچني را که به گروه تکفيري جبهه النصره پيوسته اند، از پاي درآورد. در شهر «خان ارنبه» از توابع استان «قنيطره» واقع در جنوب غرب سوريه و به فاصله ده کيلومتر از خط حايل جولان اشغالي، تروريست ها پست ايست بازرسي ارتش را تصرف کردند، اما با واکنش سريع نيروهاي ارتش از منطقه  پا به فرار گذاشتند.



                                آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: سوریه ، ارتش ، فرودگاه ، عملیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار