مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: نمایشگاه‎های عرضه کالای بهاره باید در سطح استان به صورت هماهنگ و همسو برگزار شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، عباس تبرکی صبح امروز در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: سیاست امسال ما در استان این است که به منظور تنظیم بازار، نمایشگاه‌های عرضه کالا در همه شهرستان‎ها و در یک تاریخ مشخص برگزار شود.

وی تصریح کرد: باتوجه به اهمیت موضوع، استاندار نیز این مسئله را ابلاغ کرده و با جدیت پیگیر موضوع است که باید در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شود.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری بوشهر افزود: امسال باتوجه به شرایط اقتصادی و تأکید استاندار و پیگیری ایشان، نمایشگاه‌های بهاره باید با مدیریت ویژه برگزار شود و کالاهایی که در این نمایشگاه‎ها عرضه می‎شود باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند.

وی ادامه داد: باید با برگزاری مطلوب نمایشگاه بهاره این ذهنیت که کالاهایی با کیفیت پایین و تنوع کم در این نمایشگاه‎ها عرضه می‎شود، از بین رود.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: نمایشگاه‎های عرضه کالای بهاره باید با مدیریت واحد، هماهنگ و همسو و عرضه بهترین کالاها با قیمت‎های مناسب و قابل قبول برپا شود.

وی تصریح کرد: مسئولان مرتبط و متولی در این رابطه باید از یک سیاست همسو پیروی کنند و فرمانداران با نظارت مستمر و ویژه، امور را در این زمینه ساماندهی و سیاستگذاری کنند.

تبرکی یادآور شد: با تشکیل جلسات مستمر ستاد تنظیم بازار، برای چگونگی توزیع برنج و مرغ تدابیری اندیشیده شده و اقداماتی نیز انجام شده که مثمر ثمر نیز بود.

وی عنوان کرد: در گذشته نمایشگاه‏های عرضه کالای بهاره فقط در چند شهر استان برگزار می‎شد اما امسال باید این نمایشگاه‎ها در همه شهرها و شهرستان‎ها برگزار شود.
برچسب ها: بوشهر ، نمایشگاه ، بهاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.