همزمان با عید نوروز 92 جشنواره غذاهای محلی در استان زنجان برگزار می‏ شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زنجان،معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: برنامه‏ های مختلفی برای ایام عید سال آینده توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان پیش‏بینی شده است.

اجلی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره غذاهای محلی یکی از برنامه‏های پیش‏بینی شده توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان برای ایام عید است،افزود: برنامه‏ های مختلف فرهنگی نیز در این ایام در استان اجرا می‏ شود.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان از جاذبه‏های مهم و بسیار متنوعی برخوردار است، ادامه داد: جذب گردشگران و مسافران و معرفی مناسب این جاذبه‏ها از اهداف اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به شمار می‏ رود.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اظهار کرد: با برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته همزمان با عید نوروز تورهای یک روزه از سلطانیه به معبد داش کسن و شاه‏بلاغی برگزار میشود.

اجلی با اشاره به برگزاری تور یک روزه به شهرستان طارم تصریح کرد: این تور با هدف معرفی جاذبه‏ های این شهرستان برگزار می‏ شود.

وی با بیان اینکه استقبال از نخستین مسافران ورودی به استان زنجان در عید نوروز از جمله برنامههای مورد نظر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به شمار می‏رود، یادآور شد: اجرای موسیقی سنتی در بناهای تاریخی استان نیز از دیگر برنامه‏های پیش‏بینی شده برای این ایام محسوب می‏ شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ،با اشاره به اینکه در ورودی شهرهای استان زنجان نیز در ایام عید نوروز برنامه‏ هایی پیش‏ بینی شده است، خاطر نشان کرد: معرفی جاذبه‏ های گردشگری، تاریخی و فرهنگی استان در ایام عید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است/س

 

 

برچسب ها: جشنواره ، غذای ، محلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.