فرزاد فرزین بر خلاف بعضی خواننده ها تمام انرژی خود را برای کنسرت هایش می گذارد.

زایا سلیمان سرپرست ارکستر و مدیر برنامه های فرزاد فرزین در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از اتمام قراردادم با احسان خواجه امیری با فرزاد فرزین مذاکراتی انجام دادیم و بعد از توافقات نهایی تصمیم به همکاری با یکدیگر گرفتیم.
وی عنوان کرد: بدون شک از بین کنسرت هایی که تا به حال رفته ام، اجرای فرزاد فرزین از همه بهتر بوده و همین فضا و سبک کاری باعث شد تا همکاری را شروع کنیم.
سلیمان با بیش از 5 سال فعالیت با احسان خواجه امیری در مورد قطع همکاری اش با این خواننده پاپ اظهار داشت: کار من پشتیبانی از خواننده است و زمانی که با احسان خواجه امیری شروع به فعالیت کردم وی هنوز جایگاه خاصی نداشت.
زایا سلیمان ادامه داد: علی رغم اینکه با احسان خواجه امیری اجراهای بسیار خوبی را برگزار کردیم اما در نهایت به جایی رسیدیم که من دیگر ایده خاصی نداشتم و نمی‌خواستم همین موضوع باعث به تکرار رسیدن ما شود.
وی همچنین در خصوص همکاری با فرزاد فرزین بیان کرد: زمانی که مدیریت کارها و برنامه های فرزاد فرزین را متقبل شدم نظم اجراهای سازمانی نزدیک به صفر بود و تمام برنامه ها پراکنده بود و تمام تجربیات و ایده هایم را برای پیشرفت فرزاد فرزین و این گروه می‌گذارم تا به جایگاه واقعی خود برسیم.
سلیمان در مورد برنامه های آینده فرزاد فرزین تصریح کرد: اسفندماه چند کنسرت در شهرستان ها برگزار میکنیم که از جمله آنها می‌توان به اجرای 10 و 11 اسفند تبریز، 16 و 17 اسفند آبان اشاره کرد و همچنین دو شب اجرا در سالن حافظ شیراز خواهیم  داشت که زمان قطعی آن هنوز مشخص نشده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.