فرماندار مرودشت از تصویب 33 طرح کشاورزی در این شهرستان به ارزش 72 میلیار تومان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، سید یدالله حسینی در شانزدهمین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی که با حضور اعضا و رؤسای بانک‌های عامل در فرمانداری مرودشت برگزار شد از تصویب 33 طرح به ارزش 72 میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این طرح‌ها در زمینه تولیدات دامی و صنایع باغبانی فعالیت می‌کنند.

این مسئول با تشریح اهمیت اجرای طرح‌های کشاورزی در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی این شهرستان، گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها، زمینه اشتغال 120 نفر به صورت مستقیم و 200 نفر به شکل غیرمستقیم ایجاد می‌‌شود.

رئیس کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی مرودشت تصریح کرد: از ابتدای شروع این طرح در این شهرستان تاکنون 465 طرح به ارزش 180 میلیارد تومان به تصویب نهایی رسیده و تسهیلات آن به متقاضیان پرداخت شده و یا در حال پرداخت است.

فرماندار مرودشت به اهمیت توسعه و اجرای طرح‌های کشاورزی در ایجاد اشتغال اشاره و تصریح کرد: از جمله اهداف طرح‌های کشاورزی ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار و مشتاق به انجام کارهای کشاورزی و در نتیجه پیشرفت کشور است.

وی هدف از اجرای این طرح‌ها را تقویت زیرساخت‌ها و حمایت از کشاورزان دانست و بر عظمت و اثربخشی آن‌ها در توسعه بخش کشاورزی تأکید کرد و گفت: طرح توسعه بخش کشاورزی یکی از طرح‌های بزرگ و ارزشمند مورد حمایت جدی دولت است که با اجرای آن شاهد رونق تولیدات کشاورزی و ارتقای سطح بهره‌وری در این بخش خواهیم بود./ج1

برچسب ها: کشاورزی ، توسعه ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.