دبيركل جهادگران اسلامي آمادگی کامل این ائتلاف را براي فعاليت موثر در عرصه انتخابات ‌رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا اعلام کرد.

وهاب عزيزي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ با اعلام آمادگي "جهادگران اسلامي" براي فعاليت موثر در عرصه انتخابات، گفت: اين ائتلاف فعاليت‌هاي خود را به منظور تاثيرگذاري ‌بر دو انتخابات رياست‌جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا آغاز كرده و اولين گام را براي انتخابات چهارمين دوره شوراها برداشته است.

دبيركل جهادگران اسلامي دراين باره افزود: بيش از 80 درصد اقدامات لازم جهت حضور موثر در انتخابات شوراها نظير "بررسي نامزدها"، "مستقر شدن اعضا و حوزه‌ها در سطح كلانشهرها" و... انجام شده است.

وي با اشاره به گام بعدي فعاليت‌هاي انتخاباتي اين ائتلاف، يعني انتخابات رياست‌جمهوري گفت: اعضاي جهادگران اسلامي با برگزاري جلسات متعدد در حال بررسي شرايط جامعه و نامزدهاي احتمالي انتخابات رياست‌جمهوري هستند.

عزيزي ضمن اشاره به اينكه قانون اساسي و رهنمودها و آرمان‌هاي رهبر معظم انقلاب، نصب العين تمامي اعضاي جهادگران است، اذعان داشت: هر يك از احزاب و اشخاص اگر در راه ولايت قدم بگذارند، از بداخلاقي و رقابت بپرهيزند و براي ميهن اسلامي برنامه‌اي موثر و مدبرانه داشته باشند، به طور حتم با جهادگران همسو خواهند بود و مورد حمايت آن قرار خواهند گرفت. 
 
دبيركل جهادگران اسلامي در ادامه به "شعار جهادگران" اشاره و خاطرنشان كرد: جهاد گران تلاش مي‌كند با تقويت "ولايت پذيري" به حل مشكلات كشور بپردازد و با "اخلاقي اسلامي" در جهت مقابله با چالش‌ها گام بردارد.

وي در پايان تاكيد كرد: جهادگران اسلامي با عزمي راسخ و با جهادگري به طور مستقل در عرصه‌ انتخابات شركت خواهند كرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار