عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس با بيان اينكه برقراري ارتباط تصويري از طريق رايتل همچنان دغدغه اعضاي اين كميسيون است، گفت: كميسيون فرهنگي اين مسئله را پيگيري كرده و نتيجه نهايي را به اطلاع مردم خواهد رساند.

بیژن نوباوه‌وطن نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به لزوم پیگیری ايجاد ارتباط تصويري از طريق اپراتور تلفن همراه رایتل گفت: این مسئله در کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح شده و حساسیت بالایی در این زمینه براي اعضاي كميسيون وجود دارد.
 
نوباوه‌وطن تصریح کرد: مهمترین سوالی که در این زمینه وجود دارد این است که ضرورت وجود چنین سیستمي با توجه به شرایط موجود فرهنگی در کشور چيست و لذا اين اپراتور تلفن همراه بايد در اين‌باره توضیح دهد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس اظهارداشت: مجوز این اپراتور از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات راديويي صادر شده اما کمیسیون فرهنگی در حال پیگیری كمّ و كيف صدور این مجوز است که با استناد به چه توجیهی این کار صورت گرفته و ضرورت وجود این تکنولوژی چیست؟

وی در پایان با بيان اينكه این مسئله در كميسيون در حال پیگیری است، خاطرنشان كرد: ما به‌عنوان اعضاي كميسيون فرهنگي مجلس اين موضوع را از تمامی نهادهای مرتبط پيگيري مي‌كنيم و پس از حصول نتیجه اطلاع‌رساني لازم به مردم صورت خواهد گرفت.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پیگیری ، رایتل ، شرایط ، فرهنگ ، مجوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار