رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت خراسان شمالی گفت:تقویت بازرسی و کنترل بر قیمت ها موجب ایجاد ثبات اقتصادی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، سید ابراهیم حسینی در جلسه نظارتی بازار شب عید بابیان این مطلب، گفت:تقویت وبازرسی و نظارت با هدف تنظیم و ایجاد آرامش در بازار و نظارت صحیح برعرضه کالا و خدمات شناسایی افراد سود جو ،پیشگیری از بروز تخلفات احتمالی و فراهم نمودن زمینه مناسب برای ارائه خدمات به مصرف کنندگان از اهداف اجرای این طرح است.

وی افزود:یکی از محورهای تکمیل کننده تنظیم بازار نظارت وبازرسی است که در این ارتباط طرح نظارتی ویژه نوروز 92 از ابتدای اسفند ماه جاری آغاز و تا 25 فروردین سال 92 ادامه دارد.

حسینی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش تقاضا و به تبع آن افزایش عرضه ،کنترل این روند عنوان یک ضرورت در حوزه تنظیم بازار مدنظر است ،تصریح کرد:نظارت باید در تمام مراحل تامین و توزیع و ارائه خدمات مناسب برای تامین مایحتاج باشد.

معاون بازرسی ونظارت سازمان صنعت و معدن و تجارت استان نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر40 تیم دونفره بازرسی در تمام استان به امر بازرسی مشغول هستند ودر شهرستان ها هم در قالب تیمها به انجام وظایف نظارتی خواهند پرداخت که برای جلوگیری از سهل انگاری، این گروهها جابه جا می شوند.

وی افزود:همچنین در کنار بازرسان ،بازرسان ویژه ای هم برای نظارت کار این بازرسان حضور دارند.

حبیب الله عطاردی اضافه کرد:تلفن 124 نیز از ساعت 7 صبح تا 10 شب آماده شنیدن می شوند وبه موضوع رسیدگی می کنند .و ضمن اینکه بازرسان افتخاری نیز به شکل نامحسوس بازار را کنترل می کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.