فرمانده انتظامی شهرستان لار گفت: 46 کیلوگرم تریاک از یک خودرو وانت پیکان در شهرستان لار استان فارس کشف شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی شهرستان لار اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لار هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده لار – بندرعباس به یک خودرو وانت پیکان مظنون شدند.

بهادر اسماعیلی اضافه کرد: هنگامی که ماموران قصد متوقف کردن خودرو را داشتند،‌ راننده خودرو بدون توجه به فرمان ایست ماموران اقدام به فرار کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ماموران به تعقیب خودرو پرداخته و پس از مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لار عنوان کرد: پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن 46 کیلوگرم تریاک کشف شد. همچنین تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد.

بر اساس این گزارش همچنین فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پاسگاه انتظامی چاه تیز شهرستان جهرم، هنگام اجرای تور ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری در جاده لار به جهرم، به یک خودروی نیسان با دو سرنشین مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

یوسف ملک‌زاده ادامه داد: در بازرسی از این خودرو توسط سگ موادیاب، 9 کیلو و 500 گرم تریاک که به‌طور ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

وی اذعان داشت: در این مورد دو متهم نیز دستگیر شدند و به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان اینکه اعتیاد معضل فراگیر در جامعه بوده و مبارزه با این معضل نیازمند عزم همگانی است، متذکر شد: شایسته است شهروندان در این راه مشارکت و اطلاعات خود را به پلیس با تلفن 110 در طول شبانه‌روز اعلام کنند.
برچسب ها: کشف ، تریاک ، لار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.