معاون برنامه‏ریزی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به کمیت تولیدات محصولات کشاورزی در استان زنجان گفت: میزان تولیدات محصولات کشاورزی استان 2 برابر نیاز موجود است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،جواد تاراسی اظهار داشت: میزان تولیدات محصولات کشاورزی استان در بخش‏های مختلف بیشتر از میزان نیاز داخلی است.

وی با تاکید بر اهمیت میزان تولید محصولات کشاورزی در کشور، افزود: استان زنجان با تولیدات مناسب در بخش‏های مختلف در کشور دارای جایگاه مناسبی است.

معاون برنامه‏ریزی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان به ظرفیت‏های کشاورزی استان زنجان اشاره کرد و گفت: استان زنجان در همه بخش‏های کشاورزی دارای جایگاه بالایی است.

*مجموع محصولات تولیدی استان زنجان 2 میلیون 400 هزار تن است

وی به میزان تولیدات کشاورزی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: مجموع محصولات تولیدی در همه بخش‏های کشاورزی استان زنجان 2 میلیون 400 هزار تن است.

تاراسی شاخصه‏های توسعه کمی در بخش زراعت، شیلات، باغداری و دامداری در استان زنجان را بالا عنوان کرد و افزود: شرایط مناسب آب و هوایی تولیدات کمی و کیفی استان زنجان را افزایش داده است.

*محصولات کشاورزی شهرستان طارم دارای کیفیت و کمیت بالایی است

معاون برنامه‏ریزی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان ظرفیت‏های کشاورزی شهرستان طارم را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: محصولات کشاورزی شهرستان طارم دارای کیفیت و کمیت بالایی است.

وی پاک بودن محصولات کشاورزی در شهرستان طارم را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: تولیدات کشاورزی در شهرستان طارم بسیار ارگانیک و سالم است.

تاراسی توسعه همه جانبه استان زنجان را در بخش‏های مختلف کشاورزی دارای اهمیت عنوان کرد و گفت: بسیاری از شاخص‏های توسعه کشاورزی در استان ارتقاء یافته است.

معاون برنامه‏ریزی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان برنامه‏ریزی و پژوهش را در توسعه کشاورزی بسیار موثر دانست و اظهار داشت: توجه به پژوهش و تحقیق در کشاورزی باید بیش از بیش مورد توجه باشد.
برچسب ها: کشاورزی ، زنجان ، محصول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.