رییس عملیات فروش شرکت پالایش گاز شهید هاشمی از صادرات 400 هزار تن گوگرد تولیدی این شرکت، در 10 ماهه 91 به بازارهای هدف خبر داد.


محمد رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با اعلام این خبر افزود: عملیات فروش گوگرد پس از دپو و بارگیری از محوطه قالب بندی گوگرد شروع می شود.

وی در خصوص آغاز زمان بارگیری گوگرد از پالایشگاه گاز شهیدهاشمی نژاد اظهارداشت: گوگردی تولیدی پالایشگاه خانگیران همه روزه از طریق کامیون و تعداد 30 واگن قطار به بندرعباس منتقل و از اسکله های شهید باهنر و رجایی صادر می شود.

غلامی میزان تولید گوگرد این پالایشگاه را در سال 600 هزار تن عنوان وتصریح کرد: در 10 ماهه امسال بنابر تعهدی که داشته ایم 400 هزار تن گوگرد به بازارهای هدف صادر شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه روزانه دو هزارتن گوگرد به مقصد بندعباس بارگیری می شود ادامه داد: طبق قراردادی که با راه آهن جمهوری اسلامی ایران منعقد کرده ایم روزانه 30 واگن ، گوگرد تولیدی شرکت را به جنوب کشور منتقل و پس از تخلیه در انبار این شرکت از بنادر شهید باهنر و رجایی، به کشتی بارگیری و سپس به کشورهای چین ، هند و بخشی هم به پاکستان صادر می شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 75 درصد گوگرد تولیدی پالایشگاه خانگیران به کشورهای چین ، هند و پاکستان صادر و 25 درصد به مصرف صنایع داخلی می رسد.

غلامی همچنین به تعرفه راه آهن جمهوری اسلامی ایران برای جابجایی گوگرد تولیدی این پالایشگاه اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر نرخ جابجایی هر تن گوگرد حدود 470 هزار ریال می باشد.

رییس عملیات فروش پالایشگاه خانگیران در خصوص زمینه های جذب مشتری خارجی گوگرد تولیدی این شرکت گفت: مشتریان از طریق مدیریت بازرگانی شرکت ملی گاز معرفی و ما برابر حواله صادر شده، گوگرد را تحویل مشتری می دهیم./س

برچسب ها: صادرات ، گوگرد ، پالایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.