معاون سیاسی اجتماعی امنیتی استان البرز گفت: همه‌ی شرایط برای برگزاری صد درصدی انتخابات الکترونیک در استان البرز فراهم است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران «ناصر رجبی» با اشاره به این‌که همه‌ی شرایط برای برگزاری صد درصدی انتخابات الکترونیک در استان البرز فراهم است، اظهار کرد: از 26 فرآیند انتخاباتی 25 فرآیند کاملاً الکترونیکی خواهد است و مرحله‌ی 26 در 10 درصد حوزه‌ها در سراسر کشور الکترونیکی نیست که در صورت وجود امکانات کافی در هر استانی آخرین فرآیند نیز الکترونیکی است.

وی افزود: هم‌اکنون همه‌ی نواحی استان البرز به غیر از نقاط خاصی از شهرستان طالقان امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی را دارند که البته تا پیش از برگزاری انتخابات آماده می‌شوند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری البرز با اشاره به تبلیغات زودهنگام کاندیداهای احتمالی در استان تصریح کرد: تذکرات لازم برای جلوگیری از تبلیغات زودهنگام داده شده اما تاکنون تخلف جدی در استان از سوی کاندیداها دیده نشده است.

رجبی افزود: آموزش‌ها در زمینه‌ی انتخابات و مسائل قانونی توسط دو مربی در استان البرز آغاز شده و محور آموزش‌ها شامل آشنایی با قوانین و مقررات، آشنایی با 26 فرآیند برگزاری انتخابات، وظایف هیئت‌ها، عناصر ستادی و انتخابات الکترونیکی است.

وی اظهار امیدواری کرد کارگزاران همانند سنوات گذشته متشکل از افراد سالم و امین جامعه باشند تا از هر گونه تخلف به خوبی جلوگیری شود.

معاون سیاسی اجتماعی امنیتی استان البرز در پایان با اشاره به این‌که رعایت قانون یکی از نکات اساسی در برگزاری انتخابات سالم است، یادآور شد: کاندیداها و هوادارانشان در مرحله نخست باید قوانین وضع شده را به خوبی رعایت کنند و در مرحله دوم با بسترسازی مناسب باید زمینه برای حضور گسترده مردم فراهم کنند.

منبع:ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.