طلعت عبد الله دادستان کل مصر در ارتباط با استخدام عمر مرسی پسر محمد مرسی رئیس جمهور مصر دادخواستی علیه وی به دادگاه تحویل داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  پایگاه اینترنتی روزنامه مصری «المصریون» در شماره امروز خود نوشت: طلعت عبد الله دادستان کل مصر در ارتباط با استخدام عمر مرسی پسر محمد مرسی رئیس جمهور مصر دادخواستی علیه وی به دادگاه تحویل داد.

در این دادخواست علیه هشام قندیل نخست وزیر مصر ، وائل المعداوی وزیر هواپیمایی و مجدی عبد الهادی رئیس شرکت هواپیمایی این کشور اقامه دعوا شده است.

دادستان کل مصر از مرجع ذی صلاح خواسته است مسئله استخدام پسر رئیس جمهور مصر در شرکت هواپیمایی دولتی این کشور را بررسی کند و خواستار عزل وزیر هواپیمایی و رئیس شرکت هواپیمایی مصر به علت دست داشتن در این فساد شد.

داستان کل مصر با بیان این که عمر مرسی سال به تازگی از دانشگاه الزقازیق فارغ التحصیل شده است و تا کنون خدمت سربازی انجام نداده است خاطر نشان کرد: استخدام وی در شرکت هواپیمایی مصر بر خلاف قانون اساسی این کشور است و از طرف دیگر به وجهه مصر لطمه وارد می کند زیرا این خبر این در رسانه های جهان پیچیده است.
برچسب ها: دادستان ، مصر ، مرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار