مطالعات و یافته‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهد بالش ها و بالش‌ها هنگام خواب پیام و سیگنال‌های زیادی را از مغز دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار علمی پزشکی  باشگاه خبرنگاران به نقل از هلت نیوز؛کسانی که همیشه از یک نوع بالش برای خواب استفاده می‌کنند بعد از مدت زمانی کوتاه به آن بالش عادت می‌کنند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند: بالش ها قادرند عواطف و احساسات کنترل شده‌ای را به انسان منتقل کنند و این احساسات باعث می‌شود تا انسان خواب بسیار آرامی در شب داشته باشد.

گفتنی است: متکاهایی که پشمی و از پنبه هستند طرفداران بسیار زیادی در بین مردم دارند و کاربرانشان هنگام استفاده از آنها احساس آرامش زیادی می‌کنند.

شاید به نظر ما همه بالشی که زیر سرمان می‌گذاریم هیچ وقت کهنه نمی‌شوند و به هیچ عنوان تاریخ مصرف ندارند اما متخصصان بهداشت توصیه می‌کنند: برای داشتن خوابی راحت باید هر 18 ماه بالش خودمان را عوض کنیم و بالشی راحت‌تر و مناسب‌تر جایگزین آن کنیم.

بالش‌های نامناسب را هیچ‌گاه زیر‌سرتان نگذارید زیرا باعث می‌شوند تا صبح‌گاه که از خواب بیدار می‌شوید سردرد‌های بدی داشته باشید و احساس بی‌حسی در شانه و بازوهایتان داشته باشید./ع2
برچسب ها: بالش ، خواب ، احساس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار