روزنامه مصری الشعب سکوت سران رژیم صهیونیستی از یک سو و اشاره به برخی سوء استفاده های این رژیم از آشفتگی های منطقه از سوی دیگر را اعترافی ضمنی به ترور سردار شاطری به دست صهیونیست ها دانست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه مصری الشعب، روزنامه صهیونیستی "معاریو" با انتشار خبر ترور سردار "حسن شاطری" افزود: تمام رسانه های ایرانی رژیم صهیونیستی را مسئول این ترور می دانند.

روزنامه معاریو بدون هر گونه تعلیقی بر این خبر به سکوت مسؤولین رژیم صهیونیستی نیز اشاره ای نکرد.

در همین راستا روزنامه الشعب تصریح کرد: رسانه های صهیونیستی بارها و بارها تاکید کرده اند که سیستم امنیتی اطلاعاتی رژیم صهیونیستی قصد دارد آشفتگی های منطقه که دامنگیر لبنان نیز شده است را غنیمت شمرده از آن برای پیشبرد اهداف خود سوء استفاده کند. از جمله شیوه های معمول صهیونیست ها در پیشبرد توطئه های خود ترور شخصیت هاست، لذا می توان تنیجه گرفت سکوت سران صهیونیسم از یک سو و اشارات رسانه های صهیونیستی از سوی دیگر خود ملهم بر این باشد که این رژیم به صورت ضمنی مسئولیت ترور سردار ایرانی را بر عهده گرفته است.

گفتنی است، روزنامه مصری از تلاش های سردار حسن شاطری در عمران و آبادانی لبنان قدردانی کرده و ابراز داشت که ایشان در لبنان مشهور به "مرد قدرتمند ایرانی" بوده اند.



برچسب ها: شاطری ، ایران ، ترور ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار