سایت فیفا صحبت های جالب مشهورهای دنیای فوتبال را گرد آوری کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فیفا، سایت فدراسیون جهانی فوتبال، صحبتهای جالب افراد مشهور در دنیای فوتبال را در هفته ی گذشته گرد آوری کرده است.

این صحبت ها به شرح زیر است:

1- گری نویل: رونالدو دید من نسبت به فوتبال را به طور کلی تغییر داده است او بازیکنی است که توانائی هایش از استعداد خالص نیز عبور کرده است او می تواند به زمین برود و تمام بازی ها را ببرد البته اینها مال زمانی بود که او در منچستر یونایتد بود حالا او یک هیولا است او کارهائی انجام می دهد که من حتی توضیحش نیز برایم میسر نیست زمانی که در جمع بود عالی بود و حالا فقط حکم هیولا را در مقابل ما دارد.

2- جورج والدانو: دنیای فعلی فوتبال با باغ وحش شباهت دارد و در این باغ وحش هر کس یک خصوصیت بارز دارد بعضی ها احمق اند، بعضی ها شیطانی اند بعضی ها مسخره اند و عده ای هم بسیار باهوشند.

3- زین الدین زیدان: بکهام بازیکني است که 45 دقیقه زودتر از همه به تمرین می رسد و نیم ساعت بعد از همه محل تمرین را ترک می کند او در حال حاضر 35 سال دارد و نمی تواند 90 دقیقه بازی کند اما هنوز توانائی آن را دارد که در 20 تا 30 دقیقه ابتدائی نتیجه بازی را به طور کل تغییر دهد او بازیکنی است که عاشق فوتبال است و این علاقه را از دست نداده است.

4- روبرت پییرس: برای من بهترین بازیکن بارسلونا اینيستا است.

ما همیشه راجع مسی حرف می زنیم اما بدون اینيستا بارسلونا تیمی متفاوت است.

او شاهکار تیم است و سرعت تیم را تنظیم می کند او اوضاع را طوری درست می کند که همه چیز ساده به نظر می رسد در صورتی که شرایط خیلی سخت و پیچیده تر است.

5- اسیون تایلور: گرت بیل یک بازیکن حرفه ای است او همانند رونالدو است او یکی از همان هایی است که می توانند جادو کنند در زمانی که او در زمین است مدام باید روی پا ایستاد و دعا کرد که او گل نزند.

6- استیومک مانان: قهرمانی در لیگ قهرمانان می تواند یکی از بزرگ ترین دستاوردهای مورنیو باشد او می تواند با این قهرمانی نشان دهد که توانسته در سه تیم مختلف به این عنوان دست یابد به طور کلی در هر کجا که پا می گذارد موفقیت می آفریند.

اگر قهرمان شود جالب است که چرا که در اولین سال حضورش در رئال جام حذفی را برد، در دومین سال لالیگا را و حالا در سومین سال لیگ قهرمانان را. این رکوردی جالب است که مورنیو را به بهترین مربی تاریخ فوتبال تبدیل می کند.

وسلی اشنایدر: یکی از سخت ترین روزهای زندگی من روزی بود که به تمرین در رئال مادرید باز گشته و فهمیدم که اسمم را از روی کمدهای لباس حذف کرده اند بعد از آن رئیس باشگاه به من گفت که دیگر مرا نمی خواهد درست در روزی که من گفته بودم می خواهم لیگ قهرمانان را در این تیم ببرم برایم بسیار غم انگیز بود حتی یکی از غم انگیز ترین روزهای زندگی فوتبالی ام بود اما پس از رئال به اینتر پيوستم و در آنجا و در میان هم تیمی های جدیدم توانستم به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کنم و این موضوع برایم یکی از خوشایند ترین اتفاق های زندگی ام بود و به آن افتخار می کنم در خاطر دارم که لحظه قهرمانی به روز تلخ خود در برنائو فکر کردم و ناگهان احساس غرور خاصی کردم./آق

برچسب ها: فوتبال ، فیفا ، مشهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار