معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا از برنامه توليد بيش از 70 هزار دستگاه خودروي سواري تا پايان سال خبر داد.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛محمد علي قادري، معاون بازاريابي و فروش گروه سايپا گفت: به منظور مديريت بر بازار و كاهش قيمت حاشيه بازار جهت خريد خودرو و جلب رضايت هموطنان ثبت نام انواع فروش قطعي و پيش فروش محصولات گروه خودروسازي سايپا آغاز شده است و توليد و فروش بيش از 70 هزار دستگاه خودروي سواري تا پايان سال برنامه ريزي شده است.

معاون فروش سايپا افزود: پيش فروش تيبا با پيش پرداخت 70 الي 135 ميليون ريال به صورت آپشنال و غيرآپشنال با موعد تحويل تير، مرداد و شهريور ماه 1392 و پيش فروش محصولات خانواده ايكس100 به صورت آپشنال و غيرآپشنال نيز با پيش پرداخت 60 الي 105 ميليون ريال  با موعد تحويل مرداد و شهريور ماه 1392 جاري مي باشد. همچنين صدور پيش فاكتور جهت اخذ تسهيلات بانكي به منظور خريد خودروهاي شركت سايپا و جايگزيني خودروهاي فرسوده نيز ساري و جاري است.

محمد علي قادري در خصوص پيش فروش خودروهاي شركت پارس خودرو نيز گفت: پيش فروش اين محصولات در دو نوع قطعي و عادي از تاريخ 24 بهمن آغاز مي شود كه پيش فروش قطعي خودروي تندر90 با 340 ميليون ريال، خودروي مگان با 720 ميليون ريال و تيانا با 1250 ميليون ريال و پيكاپ با 675 ميليون ريال با موعد تحويل سه ماهه با قيمت مصوب فعلي خواهد بود. پيش فروش خودروهاي تندر 90، مگان، تيانا، پيكاپ با سود مشاركت تا سقف 22 درصد و موعد تحويل سه ماهه دوم و سوم سال 1392 نيز آغاز گرديده و هموطنان گرامي مي توانند با مراجعه به نمايندگي هاي مجاز گروه خودروسازي سايپا در سراسر كشور و يا سايت اينترنتي اقدام به ثبت نام كليه محصولات گروه خودروسازي سايپا نمايند.


وي در خصوص پيش فروش شركت زامياد نيز اظهار داشت: پيش فروش وانت هاي بنزيني، دوگانه سوز و ديزل اين شركت با پيش پرداخت 80 و 90 ميليون ريالي با سود مشاركت تا سقف 18 درصد و موعد تحويل فروردين و ارديبهشت 1392 نيز هم اكنون جاري است. آن دسته از مشترياني كه تا تاريخ 15 اسفند پيش فاكتور خودروهاي فرسوده وانت خود را پرداخت نمايند، قيمت قبلي مصوب تاريخ 6 دي ماه 1391 براي آنان لحاظ مي شود.


معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا در مورد قيمت محصولات افزود: قيمت رسمي خودروها هم اكنون بر روي سايت گروه خودروسازي سايپا موجود است و مشتريان مي توانند با مراجعه به سايت اينترنتي گروه به آدرس www.saipagroup.ir از اين قيمت ها مطلع شوند.


محمد علي قادري در مورد تخلف برخي از نمايندگي هاي گروه خودروسازي سايپا به مشتريان تأكيد نمود كه نمايندگي ها به هيچ وجه حق دريافت وجه خودرو به صورت نقد يا واريز به حساب خود را ندارند و مبلغ خودرو بايد به حساب شركت هاي گروه سايپا (سايپا، پارس خودرو و زامياد) واريز گردد. در صورت مشاهده اين موضوع يا دريافت مبالغي اضافه بر وجه مصوب خودرو از مشتري با نمايندگان متخلف برخورد شديد خواهد شد. مشتريان محترم در صورت مواجه شدن با چنين تخلفاتي، مراتب را به معاونت بازاريابي و فروش سايپا اطلاع داده يا با مركز ارتباط با مشتريان گروه خودروسازي سايپا با شماره تلفن 096770 تماس حاصل نمايند./ع
برچسب ها: خودرو ، بازار ، فروش ، سایپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار