مدير عامل تيم فولاد خوزستان گفت: با کادر فني هماهنگ هستيم و کسب نتايج مطلوب فولاد، حاصل کار مدون و برنامه ريزي فرکي و مسئولان باشگاه است.

سيف الله دهکردي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: حالا ديگر رسيدن به سهميه آسيايي جزو برنامه‌هاي ما است. فکر مي‌کنم تيم ما بعد از اين همه نباختن بالاخره مي‌تواند ادعاي کسب سهميه آسيايي کند، به همين دليل خيز بلندي براي کسب اين سهميه برداشتيم.

وي ادامه داد: در بازي با ملوان تلاش مضاعف بازيکنان اجازه نداد نوار نباختن‌هاي ما پاره شود. اين موفقيت حاصل تلاش و کوشش همه بازيکنان و اعضاي تيم است.

دهکردي با اشاره به حمايتهاي تماشاگران گفت: موفقيتهاي فولاد موجي از شادي را در بين مردم به وجود آورده است و از اين بابت خوشحالم آن‌ها پابه پاي تيم به ورزشگاه مي‌آيند و ما را تشويق مي‌کنند. حضورشان به ما انگيزه مي‌دهد و همچنان به حضورشان احتياج داريم.

وي در پايان با اشاره به بازيکنان فولاد افزود: فولاد سالها بازيکن سازي کرد و حالا از دست رنج خود استفاده مي‌کند ما نفرات بومي بسياري داريم و از کمترين بازيکن خارجي يا غيرخوزستاني استفاده مي‌کنيم سعي کرديم از پتانسيل استان فوتبال‌خيز خوزستان بيشترين بهره را ببريم./مح
برچسب ها: فولاد ، بازیکن ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار