رادیو قرآن دوشنبه 30بهمن ماه تلاوت پیش از اذان ظهر احمد ابوالقاسمی، قاری بين‌المللی كشورمان را در شصت و سومين كرسی تلاوت مجتمع امام خمينی(ره) به طور مستقیم پخش می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛  احمد ابوالقاسمی، قاری بين‌المللی كشورمان در شصت و سومين كرسی تلاوت مجتمع امام خمينی(ره) روز دوشنبه، 30 بهمن‌ماه، ، آياتی از قرآن كريم را تلاوت می‌كند.
كرسی تلاوت اذان‌گاهی، ساعت 11:40 روز دوشنبه 30بهمن ماه  آغاز می‌شود كه پس از تلاوت آياتی از قرآن كريم، اذان نيز با صدای استاد ابوالقاسمی اجرا می‌شود و اين برنامه به صورت زنده از راديو قرآن  پخش خواهد شد
اين برنامه سی‌ و هشتمين كرسی تلاوت قرآن كريم در سال 1391 اس و شصت و سومین کرسی در طول برگزاری 2ساله این برنامه   است  که در حسينيه الزهرا(س) واقع در بزرگراه رسالت، مجتمع امام خمينی(ره) برگزار می شود.
در كرسی اين هفته به مناسبت فرا رسيدن ميلاد با سعادت امام حسن عسگری(ع) ، آيات 42 تا 52 سوره مباركه «انفال» توسط استاد احمد ابوالقاسمی  تلاوت خواهد شد.
گفتني است؛ علاقه‌مندان می توانند 40دقیقه پیش از اذان ظهر از طریق امواج رادیویی  موج اف ام ردیف 100مگاهرتز با رادیو قرآن همراه شده و این تلاوت را بشنوند./ص
برچسب ها: تلاوت ، قرآن ، رادیو ، بهمن ، قاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار