شهردار منطقه 5 از احداث 2 ایستگاه دوچرخه سواری به منظور ترویج ورزش همگانی و تشویق شهروندان به انجام فعالیت های ورزشی خبر داد.

سعید طلوعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اولویت برنامه های شهرداری تهران در حوزه ترافیک در خصوص توسعه دوچرخه سواری و عزم جوی برای تامین زیر ساخت ایجاد مسیر دوچرخه در منطقه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرک آپادانا و برخورداری از بسترهای مناسب در ایجاد مسیر دوچرخه 2 ایستگاه دوچرخه در این شهرک راه اندازی شده تا شهروندان برای رفع نیازهای حمل و نقلی کوتاه مسیر خود استفاده کنند.

وی اظهار داشت: منطقه 5 به لحاظ برخورداری از فضای مناسب همزمان با افزایش سهم حمل و نقل عمومی در سایر بخش های توسعه مسیر دوچرخه سواری در اولویت برنامه های ترافیکی منطقه قرار دارد.

وی تصریح کرد: علاقه مندان به دوچرخه سواری می توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر به طور رایگان از دوچرخه های موجود در خانه های دوچرخه استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: شماری از شهروندان برای رفع نیاز حمل و نقلی خود در مسیر های کوتاه به عضویت ثابت استفاده از خانه های دوچرخه در آمده اند./ز

برچسب ها: منطقه ، ترویج ، تشویق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار