سرمربي جديد تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان گفت: هدفم حفظ تيم آلومينيوم هرمزگان در ليگ برتر است و اميدوارم با شناخت بيشتر به اين مهم دست يابيم.

پرويز مظلومي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: بدون شک آلومينيوم تيمي نيست که کانديد سقوط باشد. اين تيم شايستگي‌هاي زيادي دارد. البته فرصت من براي بازي با نفت آبادان کم بود ولي اميدوارم با شناخت بيشتر از اين تيم بندرعباسي بتوانم با آنها براي ماندن کمک کنم. در اين راه همه تلاشم را به کار مي‌گيرم و اميدوارم با کمک بازيکنان موفق شويم در ليگ برتر بمانيم.

وي ادامه داد: فکر مي‌کنم هنوز راه زيادي با آلومينيوم دارم بايد تاکتيک‌هاي مورد نظر را به اين تيم تزريق کنم و از بازيکنان و توانايي‌هايشان به شناختي نسبي برسم. برخي ضعفهاي اين تيم بايد برطرف شود و فکر مي‌کنم کار زيادي دارم.

مظلومي در پايان با اشاره به بازي هفته بعد تيمشان مقابل پرسپوليس گفت: متأسفانه در شرايط بدي به پرسپوليس خورديم. يحيي گل محمدي مي‌خواهد خود را ثابت کند پس فقط به کسب سه امتياز راضي است. ولي ما هم درخانه بازي مي‌کنيم و اميدوارم مثل هميشه بتوانم اين تيم را شکست دهم و با کمک بازيکنان امتياز شيريني براي آلومينيوم کسب کنيم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار