نماینده مردم كرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان خیرخواهانه و دلسوزانه مقام معظم رهبری در تمامی امور فصل الخطاب است و باید نصب العین تمامی مسوولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سید ' سعید حیدری طیب 'گفت: معظم له، روز گذشته در جمع پرشور مردم تبریز سخنان مهمی ایراد فرمودند كه نشان دهنده اشراف كامل ایشان بر مسائل روز داخلی و خارجی بود.

وی با بیان اینكه در این سخنان دید كامل و جامعی از وضعیت كنونی ایران و جهان بیان شد، تاكید كرد: در مبحث سیاست داخلی، مهم ترین سخن ایشان در خصوص رعایت اخلاق سیاسی و حفظ وحدت و برادری میان مسوولان بود.

حیدری طیب گفت: بر همین اساس، بر تمامی مسوولان واجب است با حفظ اخلاق سیاسی و استحكام روابط حسنه با یكدیگر، طبق فرمایش مقام معظم رهبری در فكر حل مشكلات اقتصادی مردم باشند، تا توشه دنیا و آخرت خود را تامین كنند.

این نماینده مجلس ابراز داشت: همچنین رهبر معظم انقلاب در توصیه خویش به پیروان ولایت فقیه اظهار داشتند كه باید این علاقه و ارادت قلبی باشد و لازم نیست برای ابراز این علاقه به خیابان ها روانه شد و شعار داد، از این رو پیروان ولایت فقیه نیز باید این مهم را آویزه گوش خود قرار دهند.

وی درخصوص سخنان رهبری در مقوله سیاست خارجی نیز گفت: دید كامل و جامع معظم له در مقوله سیاست خارجی، بخصوص در مسئله اخیر و بحث مذاكره با امریكا بر كسی پوشیده نیست و هر آنچه در این زمینه لازم بود گفته شود، رهبر معظم انقلاب روز گذشته بیان كردند/س

برچسب ها: کرمانشاه ، سخنان ، رهبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.