معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه گفت: طی 20 ماهه اخیر بالغ بر 745 میلیارد ریال هزینه صرف طرح های تکمیلی و درحال اجرا دانشگاه شده است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

دکتر ابراهیم شکیبا گفت: دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی تأمین سلامت استان و قطب درمانی غرب کشور نیازمند بهره مندی از فضاهای فیزیکی مناسب و تجهیزات مدرن و به روز می باشد و در این راستا عملکرد بسیار خوبی داشته و با مساعدت مسئولان، در بخش های مختلف امور بهداشتی، امور درمانی و آموزش و تحقیقات رشد و ارتقاء همه جانبه ای در دانشگاه داشته ایم.

وی افزود:با نیاز سنجی و اجرای مصوبات سه دور سفر ریاست جمهوری و اخذ اعتبارات مربوطه و نیز از محل اعتبارات استانی طرح های متعددی در بخش های بهداشتی، درمانی، آموزشی، آزمایشگاهی، رفاهی و ... را عملیاتی کرده ایم.

شکیبا در خصوص مصوبات سفر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به استان نیز گفت: توسعه و بازسازی اورژانس های بیمارستانی شهرستانهای اسلام آبادغرب، پاوه، جوانرود، سرپل ذهاب، سنقر، کنگاور، گیلانغرب و هرسین درحال اجرا و پیگیری است که مبلغ 35 میلیارد ریال بابت اورژانس های بیمارستانی اختصاص یافته که مبلغ 20 میلیارد ریال آن از محل منابع ردیف سفر مقام معظم رهبری و مبلغ 15 میلیارد ریال از محل منابع استانی در سال 91 تأمین گردیده است.

وی افزود: مبلغ 60 میلیارد ریال هم از محل اعتبارات تخصیصی وزارت متبوع و 10 میلیارد ریال از محل منابع ردیف سفر مقام معظم رهبری برای تأمین تجهیزات بیمارستانی اختصاص یافته که در بهسازی تجهیزات بیمارستانی بسیار مؤثر واقع شده است./س


برچسب ها: کرمانشاه ، ریال ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.