نشست نقد و بررسي پيش‌نويس سند اسلامي شدن دانشگاه‌ها با حضور اساتيد، مسئولان دفاتر نهاد رهبري، اعضاي شوراي دانشگاه‌ها، اعضاي هيئت رييسه و اعضاي شوراي راهبردي دفتر نهاد رهبري در دانشگاه تبريز برگزار شد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، هدف از برگزاري اين سلسله نشست‌ها شفاف‌سازي راهبردها و سياست‌هاي اجرايي، تجميع نظرات اساتيد و نخبگان دانشگاهي و تصحيح مفاد پيش‌نويس سند اسلامي شدن دانشگاهاست.

در اين نشست كه ويرايش دوازدهم سند مورد بحث و كنكاش قرار گرفته بود، اساتيد و مسئولان هر يك به طرح ديدگاه‌ها و نكته نظرات خود پرداخته و نكات قوت و ضعف پيش نويس سند را متذكر شدند.
حجت‌
حجت‌الاسلام اصغر نقدي، مسئول دفتر استاني نهاد رهبري در دانشگاه‌هاي استان نيز به عنوان دبير اين نشست، نقش و همكاري اساتيد را در تكميل و تصحيح اين سند مثبت ارزيابي كرده و افزود: باتوجه به برنامه‌ريزي شوراي عالي انقلاب فرهنگي براي آماده شدن نسخه نهايي سند تا پايان سال جاري، اميد است مسئولان و اساتيد استاني در ارايه پيشنهادها و نكته نظرات سازنده خود بيش از پيش پيشقدم باشند.

گفتني است بررسي پيش نويس سند اسلامي شدن دانشگاه‌ها در مراحل پاياني خود قرار دارد و پس از تكميل جهت تصويب و ابلاغ به دانشگاه‌ها به شوراي عالي انقلاب فرهنگي ارايه خواهد شد.

پيش نويس اين سند در چهار بخش نظام‌هاي فرهنگي و تربيتي، پژوهش و فناوري، آموزشي و مديريتي تنظيم شده است كه هر كدام از بخش ها داراي چندين راهبرد است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار