هماهنگ کننده جريان چهارم مخالف نظام سوريه از وجود اتاق عمليات با حضور آمريکا ، رژيم صهيونيستي و کشورهاي حوزه خليج فارس عليه سوريه سخن گفت و افزود رژيم صهيونيستي از ابتداي بحران سوريه در آن دخالت داشت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛  بسام حسين درباره کمک رساني رژيم صهيونيستي به شماري از زخمي هاي افراد مسلح سوري و انتقال آنها به داخل فلسطين اشغالي و اين که اين اقدام نشان از  چيست گفت: اين همان چيزي است که از ابتداي بحران سوريه درباره آن هشدار داده بوديم. آمريکا، کشورهاي حوزه خليج فارس و اسرائيل هستند که بحران سوريه را هدايت مي کنند و چيزي که امروز اتفاق مي افتد نشان مي دهد اسرائيل ضامن برنامه هاي جهنمي کساني است که مخالفان خارجي ناميده مي شوند. 

وي در ادامه گفت: دخالت اسرائيل در بحران سوريه چيز تازه اي نيست و ما از ابتداي بحران درباره آن هشدار داده بوديم و اطلاعات و مدارک زيادي در دست داريم   نشان مي دهد رژيم صهيونيستي فعالانه در  خليج فارس  و بخصوص منطقه( خاورميانه)  غرب آسيا و شمال آفريقا  فعاليت مي کند و همکاري هاي گسترده اي بين ترکيه و کشورهاي حوزه خليج فارس بخصوص قطر وجود دارد و آنچه در سوريه اتفاق مي افتد فقط با استفاده از سلاح هاي اسرائيل انجام نمي شود بلکه يک اتاق عمليات اسرائيلي ، آمريکايي با حضور کشورهاي حوزه خليج فارس وجود دارد که نقش فعالي در بحران سوريه ايفا مي کند. 

وي ادامه داد: خطاب به مخالفان خارجي مي گوييم به دنبال هيچگونه ضمانتي براي ورود به گفتگوهاي ملي در سوريه نباشند زيرا تانک هاي سوري که از پايگاه هاي خود خارج شده اند فقط پس از انجام ماموريت ملي خود به پايگاه ها باز مي گردند و ماموريت ارتش سوريه نيز فقط مقابله با اين برنامه هاي جهنمي نيست بلکه ارتش سوريه علاوه بر مبارزه با تروريسم مسئوليت بازسازي سوريه را نيز بر عهده دارد.





                                 آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: سوریه ، بحران ، صهیونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار