رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: غرب حاکميت ولايت را نمي‌خواهد زيرا اين ولايت است که انسان‌هاي والا تربيت مي‌کند.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، "سردار محمدرضا نقدي" در اولين يادواره شهداي زن جامعه پزشکي کشور با اشاره به مقام شامخ شهيده "عزت‌الملوک کاووسي" گفت: اگر بتوانيم ايده‌هاي شهيد بزرگواري مانند شهيد کاووسي را براي روابط اجتماعي، الگوبرداري کنيم، شکي نيست که به پيشرفتي چشم‌گير دست خواهيم يافت.

وي افزود: اين حاکميت ولايت است که انسان‌هاي والا مي‌سازد و اين نقطه‌اي است که غرب به خاطر اهداف سلطه‌جويانه خود، آن را نمي‌خواهد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به تاثير اسلام در زندگي شهيد کاووسي خاطرنشان کرد: کتاب‌هاي دکتر مطهري و حجاب، قرآن و انديشه‌هاي اسلامي بود که کرامت انساني اين شهيد را به درجه بالايي رساند.

نقدي به دسيسه‌هاي غرب براي گمراهي زنان در روزگار کنوني اشاره کرد و اظهار داشت: استراتژي غرب مبني بر خفيف و ضعيف کردن انسان‌ها و زنان جامعه مسلمان، بسيار خطرناک است؛ همان‌طور که حجاب براي زورگويان سلطه‌گر غربي خطرناک است.

وي با يادآوري قانوني شدن هم‌جنس‌گرايي در کشورهاي غربي تصريح کرد: غرب مي‌خواهد با قانوني کردن اين پديده غيرانساني، انسان را حقيرتر از حيوان نشان دهد تا به سلطه خود ادامه دهد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه بيان داشت:‌ سلطه‌جويان از عناويني زيبا مانند آزادي انسان و آزادي زنان يا مردان استفاده مي‌کنند و آزادي را در انتخاب رئيس جمهور و رهبران فاسد کشورهاي ديگر مي‌بينند و در نزد آنها فقط انتخاب حکومت ولايت فقيه است که آزادي محسوب نمي‌شود.

نقدي با اشاره به شخصيت ايراني- اسلامي شهيد کاووسي اظهار داشت:‌ زني با مدرک فوق تخصص و حجاب کامل که در بالاترين رده علمي بين‌المللي قرار داشت، نشان‌دهنده برخوردار بودن يک زن مسلمان از آزادي در جهان است.

وي با اشاره به وضعيت زنان در دوره رژيم منحوس پهلوي يادآور شد: با توجه به بي سوادي که در دوران طاغوت موج مي‌زد ترويج بي‌حجابي آغاز شد، در حالي‌که در دوران فعلي، شاهد حضور زنان باحجاب، باسواد و مشارکت‌هاي آنان در عرصه‌هاي سياسي، اجتماعي، اقتصادي، علمي و بين‌المللي هستيم.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پايان خاطرنشان کرد:‌ بزرگ‌ترين دروغ بر ملا شده غرب، همان هدف تسلط بر زنان بر مبناي بي‌ارزش و ذليل کردن اين بندگان خدا است.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: نقدی ، غرب ، ولایت ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار