استاندار کرمانشاه گفت: منطقه‌ی «سراب قنبر» با توجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌های خود می‌تواند به منطقه‌ی ویژه‌ی گردشگری تبدیل شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مهندس «سیددادوش هاشمی» در بازدید از منطقه‌ی سراب قنبر که مقرر است منطقه‌ی ویژه‌ی گردشگری «سراب قنبر» در این منطقه ایجاد شود، گفت: مناطق مختلفی در کرمانشاه از جمله منطقه‌ی سراب قنبر، قابلیت‌های خاصی برای تبدیل شدن به منطقه‌ی ویژه گردشگری هستند.

وی با تاکید بر ضرورت بررسی دقیق راهکارهای مختلف برای اجرای طرح و تعیین محل مناسبی برای ایجاد منطقه‌ی ویژه‌ی گردشگری، گفت: این منطقه قابلیت لازم را برای تبدیل شدن به منطقه‌ی ویژه‌ی گردشگری را دارد، اما اجرا و تعیین محدوده‌ی طرح باید با نظرات کارشناسی بسیار دقیق همراه باشد.

استاندار کرمانشاه افزود: اجرای صحیح طرح گردشگری می‌تواند این منطقه را به منطقه‌ی ویژه‌ی گردشگری و تفریحی در غرب کشور تبدیل کند.

هاشمی هم‌چنین از مسوولان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان که در این بازدید حضور داشتند خواست در اجرای طرح ساماندهی طاق بستان نهایت تلاش و اهتمام خود را به‌کار گیرند.

براساس این گزارش،‌ اجرای طرح منطقه‌ی ویژه‌ی گردشگری «سراب قنبر» در جنوب شهر کرمانشاه علاوه بر ایجاد یک منطقه توریستی و تفریحی در کاهش حجم مراجعه مردم به مرکز تفریحی طاق بستان در شمال شهر و کاهش حجم ترافیک بسیار موثر است.

منبع:ایسنا
برچسب ها: گردشگری ، کرمانشاه ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.