یک مدرس فیلمنامه و داستان گفت: برگزاری جشنواره های موضوعی فیلم به ویژه جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات در اصفهان اتفاقی ارزشمند و نیکو برای اصفهانی ها و هنردوستان است.

احمد بیگدلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان  ستاد خبری جشنواه ملی فیلم کوتاه حسنات با بیان اینکه مشاهده مداوم فیلم برای یک فیلمنامه نویس ضروری است اظهار داشت: اگر فیلمنامه نویسی می خواهد در کار خود موفق باشد باید همواره فیلم ببیند و نویسندگی را با مشاهدات خود دنبال کند.

وی ارزشمندی جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات را در ارج نهادن به مقوله احسان و نیکوکاری برشمرد و ادامه داد: آثار و برکات برپایی این دست جشنواره های موضوعی، در دراز مدت مشخص خواهد شد.

وی افزود: اشاعه معنویت در کارهای علاقه مندان و شرکت کنندگان در این جشنواره در دو دوره گذشته نشان دهنده موفقیت روز افزون جشنواره حسنات در دوره ها و سال های آینده است.

این مدرس داستان و فیلمنامه تصریح کرد: این دست جشنواره ها علاوه بر اینکه باعث شکوفایی استعدادها و خلاقیت های نهفته فیلمسازان جوان می شود زمینه تخصصی تر شدن مباحث مرتبط با فیلم و فیلمنامه با کسب تجربه های نوین را نیز فراهم می کند.

نویسنده منتخب کتاب سال با عنوان "اندکی سایه"اظهار امیدواری کرد: ثمره دو دوره تلاش قبلی برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات در اصفهان در دوره سوم و دوره های بعدی این جشنواره به ثمر نشسته و درخت احسان و نیکوکاری تنومندتر و سرسبزتر از همیشه شکوفا شود./س

برچسب ها: جشنواره ، ملی ، فیلم ، کوتاه ، حسنات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.