تیم های مدعی مرحله پلی آف بسکتبال در روز دوم این مرحله میزبانی مسابقه را برعهده خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در بازی های روز اول مرحله پلی آف سوپرلیگ بسکتبال تیم زنجان تنها میهمان بازنده پلی آف سوپرلیگ بسکتبال تیم زنجان تنها میهمان بازنده در شهر گرگان بود که فردا با میزبانی در زنجان فرصت خوبی برای جبران این باخت و شکست روز آخر فصل عادی خواهند داشت.

تیم پتروشیمی بندر امام که به تازگی بازیکن خارجی دوم خود را تغییر داده بعد از برد روز اول، این هفته میزبان البدر است سانی بچیروویچ بازیکن اسلونیایی تیم ماهشهری در روز اول با 24 امتیاز، 11 پاس گل و 5 توپربایی بهترین آمار لیگ را داشت تیم فولاد ماهان اصفهان هم بدون اصغر کاردوست سنتر ملی پوش خود در اصفهان میزبان صنایع خواهد بود.

کاردوست با شکستگی بینی و گونه روبرو شده و شرایط بازگشت این بازیکن به نظر پزشکان بستگی دارد ملی پوش ماهان در جریان بازی اول مقابل صنایع با برخورد ارنج بازیکن حریف دچار مصدومیت شدید صورت شد و البته خطایی هم در این صحنه برروی وی اعلام نشد.

همچنین تیم مهرام تهران در دومین دیدار این مرحله به مصاف دانشگاه آازد می رود محمد حسن زاده بازیکن دانشگاه آزاد که در بازی قبل با درد زیادی از ناحیه مچ دست زمین را ترک کرد طبق آزمایشات پزشکی مشکلی برای همراهی تیمش نداشته و به این ترتیب دو تیم بدون مصدوم به مصاف هم می روند.

طبق اعلام فدراسیون تمام بازی های روز دوم رأس ساعت 16 فردا برگزار می شوند

برنامه بازی های دوشنبه 30 بهمن

مهرام_دانشگاه آزاد

پتروشیمی بندر امام_البدر کنگ

همیاری زمجان_شهرداری گرگان

فولاد ماهان_پتروشیمی بندر امام/آق

برچسب ها: پلی آف ، سوپرلیگ ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار