رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اهر از توزیع 120 دستگاه موتور برق اهدایی کشور کره جنوبی در بین مساجد روستایی مناطق زلزله زده شهرستان اهر خبر داد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، محمدیان، با اعلام این مطلب افزود: در جهت استفاده بهینه و عمومی اهالی روستاهای مناطق زلزله زده موتور برق های اهدایی کشور کره به هر یک از مساجد روستاهای زلزله زده یک دستگاه موتور برق تحویل شد.

وی گفت: مایحتاج ضروری مورد نیاز اهالی روستاهای زلزله زده به مقدار کافی در انبارهای این جمعیت ذخیره شده بود که از سوی این جمعیت در قالب چهار بسته ست کامل مورد نیاز بصورت ماهانه شامل قند، چای، برنج، روغن، کنسرو، مواد شوینده و بهداشتی به کلیه خانواده های ساکن در روستاها توزیع شده و مرحله پنجم توزیع مایحتاج ضروری اهالی این مناطق از دهم اسفندماه آغاز می شود.

دبیرکارگروه امداد و نجات شهرستان اهر همچنین در خصوص 4 قلم لوازم خانگی مورد نیاز اهالی روستاهای زلزله زده شهرستان اهر نیز گفت: تاکنون برای 500 خانوار یخچال، اجاق گاز، فرش ماشینی و بخاری توزیع شده و هم اکنون نیز توزیع آنها ادامه دارد.

وی، یکی از مشکلات در توزیع اقلام فوق را کمبود وسیله نقلیه برای توزیع آن اعلام کرد و افزود: امیدواریم با حمایت و همراهی سایر دستگاه ها و کمک به حمل آنها شاهد تسریع در توزیع این اقلام باشیم.

فیض اله محمدیان همچنین افزود: در طی یکماه گذشته تعداد 2000 بخاری نفتی، 100 دستگاه بخاری گازی و بیش از یکصد آبگرمکن دیواری و بالغ بر 5/5 تن قند و چای، روغن توسط خیرین و با مشارکت و نظارت این جمعیت در مناطق روستایی زلزله زده توزیع شده است. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.