نايب رئيس دوم مجلس شوراي اسلامي گفت: مجلس فعلا نشست مشتركي با دولت ندارد.

"محمدرضا باهنر" نماينده مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران درباره جلسات مشترك ميان مجلس و دولت و با بيان اينكه فعلا جلسات مشتركي با دولت نداريم، گفت: با اين وجود، احتمال از سرگيري جلسات مشترك ميان مجلس و دولت وجود دارد.


*زمينه‌ را براي اجراي مرحله دوم مساعد نمي‌بينيم

نماينده مردم تهران در مجلس در پاسخ به سوالي درباره اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها تصريح كرد: در حال حاضر زمينه‌ را براي اجراي مرحله دوم مساعد نمي‌بينيم، اما فكر مي‌كنم اگر دولت لايحه فاز دوم را به صورت مستقل به مجلس ارائه كرده و مجلس هم رايزني‌هاي لازم را انجام دهد، زمينه براي اجراي فاز دوم هدفمندي در نيمه دوم سال آتي آماده شود.

باهنر همچنين در پاسخ به سوالي درباره اينكه دولت چه موقع لايحه بودجه را به مجلس ارائه مي‌كند، گفت:‌ دولتي‌ها گفته‌اند كه اول اسفند بودجه را به مجلس تحويل مي‌دهند.

*بودجه تا پايان 91 تصويب نمي‌شود

وي در پاسخ به اينكه آيا بودجه در زمان باقي مانده تا سال 92 در مجلس تصويب مي‌شود يا خير؟ ادامه داد: به طور حتم بودجه در زمان باقي‌مانده تا سال جديد تصويب نمي‌شود.

نايب رئيس دوم مجلس تاكيد كرد: مطابق قانون دولت موظف است با لايحه بودجه سنواتي، بودجه چند دوازدهم را هم ارائه دهد و عدم ارائه بودجه چنددوازدهم علاوه بر بودجه سنواتي تخلف است.

باهنر در پاسخ به اينكه اگر دولت چند دوازدهم را ارائه نكند، آيا مجلس مي‌تواند بودجه چند دوازدهم را تصويب كند، خاطرنشان كرد: در صورتيكه دولت بودجه  چند دوازدهم را ارائه ندهد ما در مجلس و همچون دو سال گذشته تنخواه تصويب مي‌كنيم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: باهنر ، مجلس ، بودجه ، دولت ، جلسات ، مشترک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار