معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 6 از بهره برداری تقاطع غیر همسطح گمنام – کارگر تا پایان سال جاری و مسیر دسترسی خیابان فتحی شقاقی تا پایان اردیبهشت ماه سال 92 خبر داد.

حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آخرین اقدامات  صورت گرفته در پروژه های بزرگراه های گمنام – کارگر و خیابان فتحی شقاقی افزود: تکمیل عملیات عمرانی و احداث نهر و جدول  کاری راست گرد بزرگراه گمنام به کارگر شمالی و رگلاژ شمع های شمالی وجنوبی مسیر زیر گذر کارگر به بزرگراه گمنام و همچنین نصب قطعات زیر ساخت بتنی در حال انجام است.
وی در ادامه تصریح کرد: طی ماه گذشته تمامی  پایه های روشنایی مسیر زیر گذر نصب و بهره برداری رسیده است  و همچنین عملیات عمرانی مسیر غرب به شرق زیر گذر پایان یافته و مسیر مسدود شده به صورت موقت باز گشایی گردیده است.
وی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر رمپ 4 مسیر  دسترسی گمنام غرب به خیابان فاطمی افتتاح و درحال بهره برداری است و از تعداد  117 شمعی که می بایست در پروژه  مذکور حد فاصل خیابان جهان آرا و خیابان کاج اجرا گردیده است تاکنون حفاری 116 شمع انجام و عملیات نصب شبکه میلگرد و بتن ریزی 110  شمع  به طور کامل صورت گرفته است.
 حسینی نژاد خاطر نشان کرد:  بهره برداری از تقاطع غیر همسطح گمنام-  کارگر تا پایان سال جاری  انجام می پذیرد و عملیات عمرانی مسیر دسترسی خیابان فتحی  شقاقی به دلیل تعطیلات نوروز و ترافیک این ایام متوقف و دوباره پس از تعطیلات نوروز آغاز به کار می کند و تا پایان  اردیبهشت ماه سال 92  به بهره برداری خواهد رسید./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار