معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از تشدید طرح نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت شب عید خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، احمدرضا سمیعی‌نسب در حاشیه جلسه هماهنگی ویژه نظارت و بازرسی ویژه نوروز 92 اظهار داشت: با توجه به افزایش تقاضا ی برخی کالاها و خدمات در روزهای پایانی سال و احتمال سودجویی فرصت‌طلبان طرح نظارت اجرا می شود.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت برای جلوگیری از سودجویی‌های اقتصادی و کنترل بازار شب عید، نظارت و بازرسی بازار را از روز نخست بهمن ماه آغاز کرده و تا 25 فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح گشت‌های نظارتی ویژه‌ای به صورت مشترک با بعضی از دستگاه‌ها در استان قم انجام خواهد شد .

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم نظارت این سازمان را شامل دو بخش کالا و خدمات دانست و افزود: لباس، کیف، کفش، آجیل، خشکبار، انواع شیرینی، لبنیات، انواع گوشت قرمز، مرغ، ماهی، قند و شکر، روغن نباتی و برنج در بخش کالا و فعالیت شرکت‌های مسافرتی و دفاتر فروش آنها، حمل و نقل درون و برون شهری، اماکن فرهنگی و تفریحی و زیارتی، واحدهای اقامتی، مسافرخانه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و غذاخوری‌های ، ‌دفاتر خدمات خودرویی و تعمیرگاه‌ها در بخش خدمات به صورت ویژه نظارت می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد :دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات به صورت خاص در نمایشگاه بهاره امسال دایر است و با حضور رئیس یکی از شعب تعزیرات حکومتی به پرونده‌های تخلف رسیدگی و رای لازم صادر و اجرا می‌شود./س

برچسب ها: قم ، طرح ، نظارت ، کالا ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.