رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد من این است که نامه ای را شورای شهر به هيات دولت دهد تا این روند گرانی کنترل شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، شکیب امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: ما فقط مسئول کالبد شهر نیستیم و باید به مسائلی که به روح و روان مردم ارتباط دارد بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه قیمت خودرو و اقلام مایحتاج مردم با یک شتاب سرسام آوری پیش می رود اظهار داشت: اکنون نزدیک به ایام عید هستیم و مردم از نظر روحی و روانی حالت های ناپایداری دارند که باید با ارائه نامه به دولت کاری کنیم تا این روند کنترل شود.

**‌ تقدیر از زحمات شهرداری با بهره برداری از تونل نیایش

شکیب با اشاره به فعالیت های شهرداری اظهار داشت: باید از زحمات شهرداری برای تلاش برای بهره برداری بخشی از تونل نیایش تشکر کرد.

وی با بیان اینکه ما امیدواریم به همین جدیت و هر چه سریعتر مابقی تونل نیایش به بهره برداری برسد عنوان کرد: ما امیدواریم که همانطوری که شهرداری برای طرح هایی همچون نیایش و امام علی(ع) انرژی خود را گذاشته است برای مترو نیز 550 میلیوني را که به تصویب رسیده زودتر به نتیجه برساند.

* طرح یادگار امام در اولویت کاری

همچنین چمران رئیس شورای شهر تهران در ادامه سخنان شکیب گفت: شهرداری باید علاوه بر مترو طرح یادگار امام را نیز در دستور کار خود قرار دهد.

شکیب در ادامه سخنان چمران اظهار داشت: طرح یادگار امام باید تا میدان 9 دی و فتح برود و این طرح از بن بست در بیاید./ز

برچسب ها: نیایش ، تونل ، بهره برداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار