مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: بیمارستان 29 بهمن تبریز رتبه برتر جشنواره حاکمیت بالینی از بین 76 بیمارستان ملکی تامین اجتماعی کشور در زمینه استقرار حاکمیت بالینی را از آن خود کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، سیدی بااشاره به اینکه این جشنواره با هدف معرفی ابتکارات و نوآوری های مدیران و کارشناسان در راستای اجرای برنامه، گسترش فرهنگ کار تیمی، مشارکت در اجرای الگوهای برتر و به اشتراک گذاری درس های آموخته شده به صورت سالانه برگزار می شود گفت: حاکمیت بالینی بعنوان برنامه و مدلی کشوری جهت تعالی و ارتقای کیفیت خدمات درمانی طرح ریزی و با اجرای این برنامه پیشرفت محسوسی در مراکز درمانی دیده می شود.

سیدی معیارها و استانداردهای انتخابی برترین های جشنواره را مدیریت خطر و ایمنی بیمار، اثربخشی و ممیزی بالینی، استفاده از اطلاعات، تعامل با بیمار و جامعه در راستای ارتقای کیفیت، مدیریت کارکنان و ارتقاء کیفیت، آموزش و مهارت ورزی و سنجش عملکرد و پیامدهای سازمانی برشمرد.

وی با اشاره به قدمت بیش از 40 سال بیمارستان 29 بهمن گفت: کسب این رتبه نشان داد ارتقا کیفیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ارتباطی به کهنه یا نو بودن بیمارستان ندارد. مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: تمام کارکنان این بیمارستان در بخش ها و واحدهای مختلف با حضور به موقع خود و با وجود تمام مشکلات و کمبودها با تمام توان در جهت جذب رضایت بیماران تلاش می کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.