سرپرست کمیته امدادامام خمینی (ره) گفت: حوزه‌های علمیه باید برای ترویج سبک زندگی اسلامی وارد میدان شوند

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد حسین انواری  در همایش دانشجویان و طلاب دینی خراسان ‌رضوی در اردوگاه ثامن الائمه(ع) مشهد اظهار کرد: خداوند تمام پیامبران را برای هدایت مردم انتخاب و گزینش کرد تا مردم را از گمراهی نجات دهند که در مجموع این پیامبران الهی ،صحبت همه آنان واحد و یکسان بود و هر چه به دین مبین اسلام نزدیک‌تر می‌شویم شاهد تکمیل‌تر شدن دین هستیم.

 

انواری با اشاره به اسلامی بودن کشور گفت: قوانین کشور ما منطبق بر قوانین اسلام است و قرآن در حوزه‌های مختلفی مانند امور شخصی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی می‌تواند پاسخگوی مردم باشد که اگر شیوه زندگی بر این اساس و اصول منطبق شود در زندگی مشکلی پیش نمی‌آید.

وی خاطر نشان کرد: مقالات در حوزه‌های دانشگاهی باید گسترده و افزایش پیدا کند و در آن نکات کاربردی و نقشه‌های راهبردی تبیین شود و در راستای داشتن تمدن اسلامی باید در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه سرمایه‌گذاری بیشتری انجام شود.

انواری اظهار کرد: در بخش رواج سبک زندگی اسلامی حوزه‌های علمیه باید وارد میدان شوند تا با اقدامات مؤثر از هجمه‌های همه جانبه دشمن جلوگیری کنند چرا که حوزه تحصیلی و کاری آنان در ارتباط با دین است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد: برگزاری همایش‌های این‌گونه که دانشجویان و قشر تحصیل کرده را وادار به مطالعه می‌کند، مناسب و به‌جا است چرا که سبب افزایش مطالعه و میزان آگاهی در آنان می‌شود/س 

 

برچسب ها: ورود ، حوزه ، میدان ، زندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.