کمیته ملی المپیک (IOC) پس از مدتی ایرادهای اساسنامه را به کمیته ملی المپیک ارسال کرد و افشارزاده هم بیان داشته که تا روز سه شنبه اساسنامه اصلاح شده را به کمیته بین المللی المپیک ارسال می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالی که افشارزاده از ارسال اصلاح اساسنامه تا روز سه شنبه خبر داد، اما عباسی وزیر ورزش و جوانان بیان کرد که اساسنامه ارسالی کمیته ملی المپیک هیچ اشکالی ندارد. با این حال مجمع عمومی موضوع نامه را بررسی خواهد کرد.
همچنین عباسی حضور مجدد رؤسای برکنار شده فدراسیون ها را نپذیرفت و اظهار داشت که رؤسای فدراسیون ها طبق اساسنامه، برکنار شده اند و کارها نیز طبق روال قبلی انجام خواهد شد
.
وزیر ورزش و جوانان موضوع ایرادهای کمیته بین المللی المپیک(IOC) از اساسنامه را انشایی و کلیت اساسنامه را فاقد اشکال دانست.
عباسی تصمیم کمیته اجرایی المپیک بر حذف کشتی را نادرست دانست و اعلام کرد که با مسئولان فدراسیون بین المللی کشتی (فیلا) رایزنی خواهد کرد تا کشتی از المپیک حذف نشود.
گفتنی است، درست اندرکاران کمیته ملی المپیک اعلام کردند که کمیته بین المللی المپیک به اساسنامه اصلاح شده این ارگان ایراد گرفته و خواستار بازگشت رؤسای برکنار شده فدراسیون ها به مجمع این کمیته شده اند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار